Čtvrtek 18. dubna 2024, svátek má Valérie
130 let

Lidovky.cz

PŘESTUPY MANAŽERŮ

Česko

Lang generálním ředitelem DuPont

Od ledna se novým generálním ředitelem společnosti DuPont pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko stal Jiří Lang. Z regionálního ředitelství v Praze bude Lang koordinovat činnost společnosti DuPont v těchto třech zemích.

Jiří Lang pracuje pro DuPont již téměř 20 let. Pracoval na různých pozicích ve Švýcarsku, USA, Německu, Belgii a České republice, i v různých oborech. Začínal u techniky polymerů, pak přešel do oblasti automobilů a nakonec řídil sekce obalové techniky a průmyslových polymerů. Jeho odpovědnosti zahrnovaly mimo jiné prodej a marketing, produktový management i výrobu. Od roku 2007 má Jiří Lang sídlo v Praze a odpovídá za obaly a průmyslové polymery v desítkách zemí střední a východní Evropy, Blízkého východu a Afriky. Zásadně se zapojil i do založení PavingExcellenceCenter v Praze v roce 2009.

„V posledních letech vykazovala oblast střední Evropy významný růst na českém, slovenském a maďarském trhu díky prokázaným výhodám produktů DuPont a jejich uznání ze strany zákazníků. Tyto výsledky zvyšují naši důvěryhodnost a dávají nám nyní možnost vybudovat dokonalejší organizační strukturu zohledňující různé příležitosti na trhu, a dostat se blíž strategickým rozhodnutím, která jsou potřeba k zajištění vysoce inovativních produktů a služeb,“ vysvětluje Lang.

Müller šéfuje Bosch Diesel

Jihlavská strojírenská firma Bosch vstupuje do nového roku s novým technickým ředitelem. Michaela Schöllhorna, jenž převzal od 1. ledna 2011 funkci technického ředitele v závodě v Blaichachu v Německu, střídá po třech letech Karsten Müller.

Karsten Müller přichází do Jihlavy z německého závodu firmy Bosch v Homburgu, kde byl jako vedoucí úseku zodpovědný za výrobu komponent pro systém Common Rail: magnetoelektrických injektorů, piezo injektorů a tlakových zásobníků. Právě díky výrobě tlakových zásobníků zná jihlavský závod z vlastních návštěv.

Karsten Müller nastoupil po ukončení vysoké školy do vstupního programu pro mladé technické inženýry firmy Bosch. Byl celkem 13 let zaměstnán v různých funkcích ve výrobních divizích SG (startéry a generátory) a EB (Electrical and Body Systems). Několik let strávil na stážích v zahraničí – v Japonsku a v anglickém Walesu. Po návratu do Německa pracoval v centrálním oddělení Bosch Production System. Odtud přešel do výrobní divize dieselových systémů do závodu v Homburgu.

LG Electronics CZ má dva nové manažery

Společnost LG Electronics CZ (LG), vyrábějící spotřební elektroniku, domácí spotřebiče a mobilní telefony, má od ledna 2011 nové manažery v marketingu a obchodu: Edita Mrkousová se stala šéfkou korporátního marketingu. V LG Electronics CZ zastávala již od roku 2009 pozici Global Culture a Innovation Manager. Nyní budou do její kompetence spadat strategické vedení značky, Public Relations, interní komunikace, Sponzoring a In-Store Marketing. Edita Mrkousová má mnoho zkušeností, například od mobilního operátora Oskar/Vodafone, kde měla na starosti strategii a rozvoj značky, marketingové a sponzoringové činnosti či interní komunikaci. Petr Kolář nastoupil od 4. ledna do LG na pozici obchodního ředitele divize spotřební elektroniky. Kolář má dlouholeté zkušenosti z oblasti marketingu a prodeje. V letech 2009–2010 zastával pozici General Manager slovenské pobočky Hyundai Motor Czech a před tím působil 13 let v Sony Czech na různých marketingových a obchodních pozicích, včetně regionálních pro střední a jihovýchodní Evropu. V LG je zodpovědný za veškeré obchodní aktivity obou produktových divizí.

Vaverková posílila obchodní tým Tata Global Beverages

Petra Vaverková od 1. ledna 2011 rozšířila obchodní tým společnosti Tata Global Beverages Czech Republic. Pozici obchodní manažerky pro nezávislý trh převzala od Pavla Pokorného, který se stal obchodním ředitelem společnosti. Petra Vaverková má bohaté zkušenosti z oblasti prodeje potravin, kde působí již od roku 2002. Nejdříve zajišťovala prodej Kosteleckých uzenin na tradičním trhu, stejnou úlohu později zastávala v pekárenské společnosti PENAM. Vystudovala obchodní podnikání na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Jejím hlavním úkolem na nové pozici bude stabilizovat a posílit prodej čajů značky Jemča, Jemča VIVA a Tetley.

Bystrov partnerem komunikační agentury Bison & Rose

Novým partnerem komunikační agentury Bison & Rose se stal Vladimír Bystrov, který v agentuře posledních 7 let působil jako šéf strategického plánování. V nové roli bude řídit vztahy s partnerskými agenturami ve světě, metodicky vést tým finančního PR a zastupovat Bison & Rose v profesních institucích a na odborných fórech u nás i v zahraničí.

Vladimír Bystrov během své práce pro Bison & Rose vytvořil mimo jiné první ryze specializovaný tým pro oblast finančních public relations a litigation PR na našem trhu. Podílel se na komunikačním poradenství při komplikovaných transakcích fúzí, akvizic, finančních operací na kapitálových trzích, či krizové komunikaci v případech soudních a arbitrážních sporů. V rámci agentury také vytvořil vlastní vzdělávací projekt agentury „Bison & Rose Academy“, který si získal oblibu u frekventantů z řad komunikační branže.

Regionální mutace| Lidové noviny - Čechy

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!