Úterý 10. prosince 2019svátek má Julie 4 °C polojasno Předplatné LN

Diskuse k článku: Příběh agenta, kterého měl udat Kundera

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 204
  • Poslední: 18.10.2008 20:11
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
18.10.2008 20:11

Milan Kundera = vysazený agent ruské vojenské rozvědky GRU!!

18.10.2008 11:05

A proč ne

Jsem účastníkem těch dob.Tito umělci byli v té době největší propagátoři Sov.

svazu a komunismu.Za tuto ideologii sloužili věrnš a ovlivnovali vše kolem sebe,Já pevně věřím že je to pravda,Pan Kundera prostě žil jak mu to stranické

přesvědčení kázalo.

14.10.2008 10:11

Vidíte

pomalu jsme tady napsali detektivku. Co kdyby ty názory dal někdo dohromady, udělal z nich koláž, třeba bychom na tom něco vydělali, což by v době krize nebylo špatné. Co tomu říkáte?

14.10.2008 9:29

Kdopak to asi Žáčkovi vyrobil a čemu to má posloužit

po 58. létech. Že by výzkumný ústav ODS potřeboval opět více peněz a kuní ksicht Langer potřebuje odpoutat pozornost od Íčka a Téčka? Dost trapné i když pro Topoldalíkovy metody typické.(Y) 

14.10.2008 8:52

nesrovnalost

mnohem větší záhadou pro mne (dobře znalého tehdejšího krutého a zaslepeného politického režimu) je to, že někdo mohl v r. 1950 vystoupit z KSČ (což muselo být bráno jako superprotest proti režimu) a v r. 1956 zase jakoby nic do strany vstoupit? Tak tahle story od toho nového ústavu pro nějaké zkoumání něčeho mi nějak nesedí, já tehdy žil!

14.10.2008 9:52

Re: nesrovnalost

V roce 1950 jsem sice žil, ale zajímalo mě spíš tancování než jak se mohlo vystoupit z KSČ. Ale nejde mi také na rozum, jak někdo mohl ze strany vystoupit v době největších represálií (podle dnešních třicetiletých znalců) a nebyl za to patřičně postižen a dokonce znovu vzat do strany v r.1956. Zrovna tak nechápu jak znalci z Ústavu studia totalitního režimu našli zrovna spis Kundery, když archiv který mají k dispozici je podle jejich sdělení velmi roozsáhlý. To by vypadalo, že potřebují diskreditovat určité lidi - když už člověk neuvažuje o mnohem horších možnostech. Na věci mě mrzí hlavně to, že na jejich zabezpečení - těch znalců- zejména finanční přispívá tenhle stát, který údajně nemá finance např. n a školy a zdravotnictví a nepošle znalce do háje, protože už to nikoho nezajímá - jenom je, pro mladé je to " mladší doba kamenná".

14.10.2008 15:52

Re: nesrovnalost

.. navíc na Kunderu přišli náhodou - nehledali udavače, ale mapovali osudy bojovníků proti komunismu..

14.10.2008 12:07

Re: nesrovnalost

Nevstoupil třeba do jiné, mládežnické organizace? A z té pak třeba opět do KSČ?

14.10.2008 15:51

Re: nesrovnalost

.. podle MF dnes byl ze strany vyhozen za kritický dopis o komunistickém funkcionáři.. 

14.10.2008 8:46

Poslední Príspevek václava 14-10-2008

Nemuzu konstatovat jiné nez, ze jste nadále komunistická zeme. Moje tvrzení muzu podporit fakty  které se zde obevily v techto dnech. Vím ze Ceská Republika ratifikovala roszsírenou Kartu Lidkých Práv v roce 1993 kterou není schopna splnit.  Vzdyt tady vubec nejde o Kunderu o kterého se tu tolik opíráte ale o osobu, hrdinu Ceskoslovenského odboje Miroslava Dvorácka který strávil dlouhá léta ve vezení s rizikem o zivot a práve ted se zotavuje po mrtvici jak zde sami písete. Jaké právo vám dáva zvererejnit tuto informaci a dostali jste nejake povolení od totycné osoby ? Jak je mozné ze lidé co spolupracovali aktivne s StB a clenové strany KSC, nemají zádný záznam ? Z toho vyvozuji porusení práv rovnosti pred zákonem v Ceské Republice, protoze jestli existují dokumenty práve jen o disidentech a jsou zniceny o bývalých spolupracovnících s Stb, tento dokument pokud je platný mel být znicen a pokud je falesný tak jste se dopustili trestného cinu falesnosti úredního historického dokumentu v poskození lidí pronásledovaných komuniským rezimem, jejich zdraví a úhonnosi. Nekdo mi musí vysvetlit jak je mozné na dokumentu z 50 let je videt podpis propisovací modrou tuzkou, která se ani nenasákla o milimetr do papíru po 50 letech a nebo vypsané razítko cernou bez ztráty barvy a její kvality. Musím pocítat s tim ze desakreditace disidentu komunismu je u vás beznou a denní situací, porusující zákony schváleny expresidentem Václavem Havlem az do ukoncení jeho mandátu. Hodnotím situaci za daleko horsí nez za jeho vládního období a absolutní opustení obetí komunismu. A nejen to ale i obnovení jejich pronásledování se soulasem Republiky, protoze se jedná o dokumenty casto s poskozením casu, osob kde se ztratily ty nejdulezitejsí záznamy a tím pádem nejsou objektivní absolutne. A jako záver nehodlám dále prispevovavat a neprímo spolupracovat s lidmi co tolika v minusti poskodili svou vlast.

Preji novinárum hodne stestí.

Vaclav B.

14.10.2008 9:41

Re: Poslední Príspevek václava 14-10-2008

Ono nejde o hrdinu odboje, ale o obyčjnýho špiona. A špion špionem  zůstane, ať jde o jakýkoliv režim. Hrdinové odboje byli docela jiní lidé, o nichž se bohužel moc nepíše. Ti neutíkali zbaběle za hranice, ale působili ve státě a tím pádem si všechna rizika vytrpěli v místních věznicích (viz spousta kněží). Pokud vím, tak se píše, že dotyčnej pán byl zavřenej ne za odboj, ale za špionáž.

14.10.2008 10:11

Re: Poslední Príspevek václava 14-10-2008

Máte naprostou pravdu, šlo o agenta - chodce, který se nechal zverbovat za peníze proti své zemi. A je jen náhoda, že při přecházení hranic nezastřelil některého z pohraničníků, kteří tam absolvovali vojenskou základní službu. Takže řeči o hrdinovi odboje jsou prostě směšné a zapadají do atmosféry, kterou se snaží Ústav pro historii totality vyvolat.

14.10.2008 14:27

Re: Poslední Príspevek václava 14-10-2008

Máš naprostou pravdu!;-D;-D;-DHrdinové byli naši hrdinní pohraničníci, kteří pálili jako diví po všem živém, co se hnulo, samozřejmě z příkazu dalších hrdinů, kteří dokonce falšovali i mapy a kreslili falešné hranice, jen aby lapli lidi, kteří nechtěli žít v nesvobodné zemi. Tobě, ty rudý knechte, nepřísluší vůbec hodnotit, kdo je nebo není hrdina, seň na své rudé(Y) a buď rád, že se v r. 1989 nevěšelo (škoda). To, jak Vám leze na nervy ústav pro zkoumání zložinů kominismu, je jasnýmn důkazem, jak se bojíte, aby něco nevyplynilo na povrch. Nezapomeň, že doklady o kumunistických hříších budou nalézány ještě hodně dlouho, vždyť ještě nebyly ani prozkoumány, natož souzeny!! Hitlera soudíme ještě 80 let po nástupu k moci, a o dacanech z rudých partajích mlčíme! Ahoj, ty rudá předkožko!;-€;-€;-€Rv(Y)

14.10.2008 8:34

Je to

vykonsturované na Kunderu - spisovatele. Jestliže se někdo představí vaším jménem tak je jisté, že jste to vy? Není nic co by skutečně identifikovalo Kunderu jako Kunderu! Co když to byla žárlivá reakce jiného studentíka milujicího studentku a ten "frajer - pilot se mu ani trochu nelíbil" a tak ho prásknul pod cizím jménem, jehož nositele znal dobře? Cár papíru, který nedokazuje, že to byl Kundera-spisovatel, ale v rámci volebního boje lež a výmysl nějakého ústavu pro choromyslné. Smrdí to Topolánkem a Dalíkem a ODS! Ti jsou toho schopni.

14.10.2008 7:58

... jen pomalu

... moc bych za to nedal, kdyby za tím svinstvem nestáli kámoši bývaleho prezidenta, jejich rivalita již byla dostatečně popsána kdysi v exilovém tisku,měly by se ty články a úvahy zveřejnit, ty jsou na rozdíl od "objeveného" udání pravdivé.

Také Kohout, co kokrhá v Praze podle německy psané partitůry by o tom mohl něco vědět. Ale to je jedno, ani jeden z obou uvedených pánů nesahá Kunderovi ani po kotníty, tak co... a nyní se můžete vyřádit, vy znalci situace.  Tak ahoj ! A plivněte si na mě !  >-(Y)

14.10.2008 4:41

VYPADA TO JAK NOVELA OD KUNDERY

Mozna se Kundera chtel zbavit potencionalniho soka. Tihle extremne ctizadostivi hosi  jsou schopni vseho.

14.10.2008 3:15

Pozor! Kunderou nepodepsaný strojopis, není důkaz jako

vlastnoručně napsaná a podepsaná přihláška "Dlouhého Bidla" z Ústí nad Labem /viz opis/!!Rv;-D Z ARCHIVU ÚSTECKÉ KRAJSKÉ SPRÁVY STB - ZE SPISU "BIDLO": Žadatel: vojín Karel Bidlo, nar. 1952 Věc: Přihláška do informátorské služby STB. Datum: 7. 11. 1971 "....... Chtěl bych poskytovat informace o mládencích ve vojenské službě nejen tzv. kontrášům i když jsem ještě na vojně, ale dnes bych chtěl poskytovat informace taky vám. Někteří neuvědomělí vojáci si se mnou chtěly vyřizovat účty pomocí najatých násilníků a když na to nesehnaly peníze, tak požadovaly alespoň abich dostal tzv. deku, což je porušením vojenského řádu! Nejsem žádný chudák paskřivec na těle i na duchu a nezplodil mně věčně ožralý syfilitik, níbrž můj soudruh otec je členem KSČ a pomocníkem SNB u nás v Ústí - Střekově. Moje mamka je známá žilinská komunistická aktivistka a ne špinavá smradlavá prostitutka, jak o ní hovoří někteří nepřátelé našeho socialistického zřýzení......" Ústí nad Labem, 26.3.2008 Předkládá: Mgr. Marta S. /počítačový přepis z Bidlova rukopisu je autentický - včetně gramatických chyb/. 

14.10.2008 2:37

!!!!!Vydelek-desitky tisic rocne temer bez prace,legalne!!!!

www.sportbets.wbs.cz

Chcete si vydelavat desetitisice rocne temer bez prace? Myslite si, ze to nejde? Ale ano, jde. Jsme uspesna firma,vedena na zivnostenskem urade jako poradenska cinnost pohybujici se ve svete kurzoveho sazeni pres 7 let. Zarucujeme Vam az 300% zhodnoceni investovane castky mesicne, pokud nebudete behem prvniho mesice vydelecni, coz se nam jeste nikdy nestalo, dostane sve penize zpet.Zarucujeme, ze vse na strankach uvedene, je pravdive. Nahlednete na nase stranky a uvidite o cem mluvime. Za to nic nedate. Jakekoliv dotazy radi zodpovime na nase emailove adrese: sportbets@centrum.cz

14.10.2008 1:20

Proti Amiku byly a jsou 3/4 lidstva.

Tomuto panovi  meli udelit vyznamenani.

14.10.2008 0:43

poznamka

Kundera bojoval proti americkemu imperialismu a podarilo se mu zneskodnit americkeho agenta. To je neco, co snad dnes znacna cast lidi v cesku schvaluje.

13.10.2008 23:42

Je zajimave cist zde komentare

byvalych STBaku !

Komunisti prece nikoho neudavali !

13.10.2008 22:07

Kundera udal dobrovolně

Skutek je doložen. Kundera udal dobrovolně,  bez nátlaku a musel  vědět, že toho mladého člověka posílá na smrt, či na mnoho let otrocké práce v komunistickém žaláři. To může udělat jen fanatik. Já říkám že je to mnohem větší zločin , nežli počin odsouzené Polednové a Kundera by měl být postaven před soud..

14.10.2008 8:15

Re: Kundera udal dobrovolně

... doloženo je to, vážený pane, jen to, co po Vás zůstane na WC, když tam usednete a zatlačíte, ....(Y)

14.10.2008 8:54

Re: Kundera udal dobrovolně

Ve válce ztrácís svoje kamárády na fronte, je to zcela normální.

13.10.2008 21:30

Výzkumný ústav ODS pro práskačství všeho druhu

"pracuje" na plné pecky a Žáčekvyrábí jeden doklad za druhým. Před volbama je to odvedení pozornosti od Íčka, Téčka a dalších mafiánů.(Y) 

14.10.2008 8:36

Re: Výzkumný ústav ODS pro práskačství všeho druhu

Bod a tečka!

13.10.2008 21:29

Chybí mi v té zprávě logika

Oba dva svorně prohlašují, že se neznali. Pak jeden z nich, agent,  potká kamarádku a všechno jí vyklopí - asi to byl agent blbec. Od kamarádky se to dostane divnou cestou ke Kunderovi a ten to práskne. Celá cesta informace o pohybu agenta je podivná, spíš to bylo veřejné tajemství. Kunderu nehájím, ale pokud se po kolejích šířila zpráva, že se tam pohybuje divný chlap, tak bych viděl hlavní vinu u toho agenta. Měl držet hubu a zatloukat a zatloukat. I před "přáteli".

Od svých příbuzných vím o metodách STB, dovedli udělat agenta z kohokoliv. Ale v naprostém nezájmu veřejnosti jsou ti, kteří toto všechno řídili.

13.10.2008 20:19

Zapamatujte si slova klasika, bonzáci...

Všelikeré špiclování tolikero pro hovada jest, tak praví klasik Jan Alfons Kaminski, vy šmejdi bonzácký. A nemluvím o ctihodném panu Kunderovi, vy šmejdi smradlaví...Fuj tajbl, sebranko zfízlovaná....8-o

13.10.2008 20:14

Udavačství Kundery není 100% prokázané, jako je tomu

z vlastnoručně napsané a podepsané přihlášky ke spolupráci s STB u podstatně méně nadaného jedince - vulgárního primitiva, známého v Ústí nad Labem jako "Dlouhé Bidlo" /viz opis/!!Rv;-D Z ARCHIVU ÚSTECKÉ KRAJSKÉ SPRÁVY STB - ZE SPISU "BIDLO": Žadatel: vojín Karel Bidlo, nar. 1952 Věc: Přihláška do informátorské služby STB. Datum: 7. 11. 1971 "....... Chtěl bych poskytovat informace o mládencích ve vojenské službě nejen tzv. kontrášům i když jsem ještě na vojně, ale dnes bych chtěl poskytovat informace taky vám. Někteří neuvědomělí vojáci si se mnou chtěly vyřizovat účty pomocí najatých násilníků a když na to nesehnaly peníze, tak požadovaly alespoň abich dostal tzv. deku, což je porušením vojenského řádu! Nejsem žádný chudák paskřivec na těle i na duchu a nezplodil mně věčně ožralý syfilitik, níbrž můj soudruh otec je členem KSČ a pomocníkem SNB u nás v Ústí - Střekově. Moje mamka je známá žilinská komunistická aktivistka a ne špinavá smradlavá prostitutka, jak o ní hovoří někteří nepřátelé našeho socialistického zřýzení......" Ústí nad Labem, 26.3.2008 Předkládá: Mgr. Marta S. /počítačový přepis z Bidlova rukopisu je autentický - včetně gramatických chyb/. 

13.10.2008 19:55

Líbí se mi ze komunista me má jeste dnes ...

 ... poucit o tom koho jsem mel nebo nemel udat. Razítko a podpis je hodne citelný po tolika letech tedy moznáa falesný. Dá se to ozkouset chemickou zkouskou barvy pouzité na péru a nebo razítka. Komousi ústavu dejte mi ten dokument do ruky a uvidíte !!!!!!

Podesán taky Disident

Premium

Cítím hořkost. Bývalý šéf mordparty poprvé promluvil o svém odchodu

Nejznámější český kriminalista Josef Mareš sloužil u policie téměř třicet let,... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Nejznámější český kriminalista Josef Mareš sloužil u policie téměř třicet let, stál za objasněním řady vražd a...

Premium

Zalepili matce prsa, aby nemohla kojit. Při příbězích z Osvětimi pláče i průvodce

Průvodce Lukáš Lev | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Lukáš Lev provází v koncentračních táborech a popisuje nacistická zvěrstva. Jeho babička si však stála za tím, že za...

Premium

Hořký čaj? Nesmysl! Pediatr v knize vyvrací mýty o domácím léčení dětí

Dětský lékař z Hradce Králové Ladislav Hanousek. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Hradecký dětský lékař Ladislav Hanousek vydal knihu Maminko, není mi dobře, která má rodičům pomoci s léčbou i výchovou...