Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Pringles má vánoční spot za 300 liber

Česko

PRAHA Podomácku vyrobený televizní spot, jehož náklady nepřevýšily 300 liber (11 tisíc korun), bude ve Velké Británii propagovat brambůrky Pringles.

Natočil ho 25letý Nick Elders, který žije v Aberdeenu. Sám složil hudbu a animaci vytvořil na svém domácím počítači. Se spotem zvítězil v soutěži výrobce brambůrků společnosti Procter & Gamble a jako cenu dostal 2000 liber (74 tisíc korun). Za reklamní čas pro odvysílání spotu však společnost zaplatí dalších 60 tisíc liber (2,2 milionu korun).

Jde o výraznou změnu v reklamní strategii společnosti, která dosud dávala přednost reklamě s hvězdami, jako jsou fotbalisté Steven Gerard nebo Roberto Carlos. Spoty, které se dostaly do finále soutěže, vystavila firma na svých internetových stránkách.

Autor: