Diskuse k článku: Pro pravdu se má žít, ne umírat. Zeman se nechtěl setkat s odpůrci, poslal Palachovi věnec

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 210
  • Poslední: 27.1. 2019 18:22
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
Z. Hrabal 20.1.2019 16:31

Jsi stejný komunistický parchant jako Štěch.

J. Moravec 20.1.2019 16:38

Komunistum jsem pral vždy to nejhorší a najednou jsem jako Štěch. Co se děje soudruhu, buňky se splasily.

Z. Hrabal 20.1.2019 15:39

Nedivím se že se jich zastáváš, pravděpodobně je to i tvůj případ, soudruhu.

J. Moravec 20.1.2019 16:14

Uz jste fasovali Novicok pro odstraneni Stecha?

K. Čtvrtý 20.1.2019 15:42

Moravče, jak může komouš se svou ideologií stát na straně demokracie? A je to horší o to, že tam vstoupili i po r.48, kdy už jasně viděli, že je to zlo. Proč omlouváš ty zmetky? Máš je evidentně v rodině, že? A něco z opačného soudku, jak se chová západ ke zrádcům? Dává jim plnou penzi? Nebo jim dává doživotí? Co použití atomových bomb na civilní obyvatelstvo? Víš o tom ty prozápadní blbe**u, že reálně hrozilo vymazání Japonska desítkami atomových pum? Co použití agentu orange ve Vietnamu? Viděls fotky znetvořených dětí? To vy jste nebezpeční psychopati, zbrojíte, vyvoláváte války, hlavně ať se hýbou kšefty. Kde jste nastolili mír, pochlub se? Nenajdeš jedinou zemi, kde by se po vpádu USA žilo dobře. Vy na jedné straně od Rusů berete plyn, ropu, protože víte, že Rusko není nebezpečné, pokud jej neohrožujete, na straně druhé potřebujete nepřítele, abyste měli důvod zbrojit, pořádat loupežné výpady, ty raději nepiš nic o nebezpečnosti, chudáku.

J. Moravec 20.1.2019 16:16

Hezka snaha ospravedlnit vrazdu Litvinenka a skorovrazdu Skripala. Kdyz rusofilcka pise delsi koment, tak z nej lezou veci.

J. Denemark 20.1.2019 14:37

Takže Jan Hus je zatracen.)

A. Holík 20.1.2019 14:58

Nechci hajit Zemana, ale Hus opravdu nespachal sebevrazdu ..

M. Pomichalek 20.1.2019 15:12

To mate pravdu, ale vedel do ceho jde, a mohl odvolat. Palachovo sebeupaleni take nebyla sebevrazda v obvyklem slova smyslu. Byl to symbplicku, burcujici cin.

J. Nový 20.1.2019 17:06

Plkáte prázdné fráze. I vy patříte k těm, kteří soustavně kritizují současnou společnost, voliče Zemana, Babiše, Okamury atd.

Tak zkuste podobným "hrdinskýmL činem zburcovat společnost vy? Co vy na to, hrdino?

M. Pomichalek 20.1.2019 17:41

A vy jste zase ten ktery nedokaze pochopit i ty nejzakladnejsi rozdily, jako okupace a demokraticka spolecnost. Spolecnost postavena na pravnich principech se nemeni sebeupalovanim jedincu. Jine situace vyzaduji jine prostredky. Ale to je hazeni chrachu na zed.

M. Pomichalek 20.1.2019 19:07

Mimochodem, ja nikde netvrdil ze jsem hrdina. Jen to ze Palachuv cin byl hrdinsky. Jake mindraky vas nuti ostatni neustale napadat?

M. Pomichalek 20.1.2019 15:11

Hus, Giordano Bruno, a dalsi plejada hrdinnych lidi. Mylos chce proste jen nejak znehodnotit jeho pamatku. Nakone co bychom od nej asi tak mohli cekat, ze?

T. Cerny 20.1.2019 14:20

Uctivat sebevrahy je absurdni i kdyby to bylo na protest proti bestialitam nacistickych krestanu kteri vyvrazdili 6 mil. cikanu, dusevne chorych homosexualu a zidu , natoz ve srovnani s tim s okupaci CSR v r. 68.

J. Podešva 20.1.2019 14:21

Palach položil nejvyšší oběť. Za to si zaslouží úctu bez ohledu na politické názory.

A. Novák 20.1.2019 16:56

Ano. I když Palach hájil dubčekovskou linii komunistické strany, zaslouží si účtu.

S. Bandera 20.1.2019 14:23

Nacisti boli kresťania asi tako ako Putin

J. Moravec 20.1.2019 14:24

Dusevne chory rusaci radeji skocili s minou v ruce pod pasy nemeckych tanku aby unikli teroru vlastnich dustojniku. A komunisti nam to 40 let davali jako priklad hrdinstvi.

J. Podešva 20.1.2019 14:17

Vypadá to jako moc pěkná myšlenka. Ale od Zemana je to pokrytectví. Palach protestoval proti ruské okupaci, Zeman zatahuje naši zemi zpět do ruského poddanství. A když lhář Zeman mluví o pravdě, je to absurdní.

M. Pomichalek 20.1.2019 15:16

Jak to pisi nahore. Je to proste jen snaha zneuctit Palachovu pamatku a zpochybnit jeho obet. A Zemaci mu na to skacou, jak je ze zdejsich prispevku videt.

P. Machálek 20.1.2019 14:16

Ten gauner z Hradu by si vůbec neměl slovo "pravda" brát do huby.

M. Pomichalek 20.1.2019 15:16

To mate absolutni pravdu.

Z. Hrabal 20.1.2019 13:46

Jak asi vzpomínali na Jana Palacha soudruzi Štěch a Zima když vstupovali do KSČ? To jim ani zmetkům Rusácká okupace nevadila.

J. Podešva 20.1.2019 13:48

Oba uctili památku Jana Palacha položením kytice. Osobně. Nikoliv v zastoupení jako Zeman.

Z. Hrabal 20.1.2019 13:50

Tak to se musel Palech z těch dvou komunistických zmetků v hrobě obrátit.

Z. Hrabal 20.1.2019 13:50

Palach.

J. Moravec 20.1.2019 14:00

Hrabale, vy nahlizite na Stecha jako FSB na Skripala.

K. Pokorný 20.1.2019 14:24

Zdejší pravičáci tyhle kariérní bolševiky adorují, stejně jako Baxu, Beka, Teličku, Dlouhého a spol. Zjevně mají Morave a spol. podobné týpky v rodině, jinak se to rozumně nedá vysvětlit. Zemana za nesouhlas s ruskou okupací bolševik vyhodil.

J. Podešva 20.1.2019 13:39

Jan Palach byl hrdina. Zeman je jen lhář, lžiprezident, který zatahuje naši zemi do rusáckého objetí. Hanba Zemanovi.

J. Lutic 20.1.2019 13:35

Palach byl pablb a jen kvůli médiím má následovníky.