Diskuse k článku: Proč přibývá nehod na trati? Strojvůdci jsou unavení a přetížení, často se nevěnují řízení

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 30
  • Poslední: 8.3. 2019 9:43
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
M. Marek 8.3.2019 9:43

nejsem strojvůdce, ale dokážu si představit, že autor výroku "Děje se tak zejména na trasách, které jsou pro strojvůdce rutinní..." toho na ubíhající koleje z mašinky taky zřejmě moc nenakoukal...

O. Prokop 6.3.2019 9:57

Cestující neví, že jsou strojvůdci unaveni a přetíženi....., ví pacienti, že když je operuje lékař v pondělí ráno, a ten je v práci od pátku rána?

K. Jež 6.3.2019 11:43

No jo, jenže lidí je hodně a nic nestojí. Kdežto vlak je drahej. Proto je to strojvedoucí. Vede stroj. Neveze lidi :::::::::::::::))))))))))))))))))) Lidi jsou tam jen navíc. ::)))

Doktorů je prostě málo, protože je to těžká škola, kde se dnešní mladí vyhulenci musí něco naučit. Takže nebudou doktoři, chemici, strojaři, optici ap. Znám 70letý dědky, kteří, kteří mladým podnikatelům udržují v chodu obráběcí stroje. Až umřou, tak buď budou mít CNCčka s komplet servisem a zkrachují, nebo se na to vykašlou. ::)))

J. Šrámek 6.3.2019 9:56

Asi je to tím,že odpovědnost a hrdost na svou práci se jaksi nenosí.Dokonce je člověk,který pracuje považován za něco méněcenného.Na vše se požaduje tzv.,,maturita",ale co to je?Znalosti k příslušnému povolání to nepřidává a větným rozborem a znalostmi děl českých spisovatelů nebudete lépe řídit ani koloběžku.Jen znalosti příslušného povolání vám budou sníženy ve prospěch maturitních otázek.

J. Lepka 6.3.2019 9:33

Zvláštní na tom je, že se se-re doprava na všech frontách, zrovna když na sesli nejvyšší stále sedí nejdéle úřadující ministr. Ryba smrdí od hlavy, přátelé.

K. Jež 6.3.2019 8:35

Nejsou tresty.

U. Labs 6.3.2019 11:34

Uz se nedivim tvejm slaboduchejm prispevkum v politickejch diskusich

V. Getz 5.3.2019 23:35

Jedine co hrozi pruserem je cervena na navestidle a misto cumeni do mobilu si musi hlidat hlavne toto....neverim unave.

Š. Apolen 6.3.2019 0:34

Tak jste Getzi nebyl pořádně unaven.

K. Jež 5.3.2019 22:32

Řešení je jednoduché jako facka. Zákaz telefonů a tabletů na pracovišti a na pracovišti kamera.

Uplnej Vypatlanec 6.3.2019 8:29

samy zakazy ... jak komunisticke. je zakazano jezdit nalitej a zhulenej a stejne se tak deje

K. Novák 6.3.2019 9:14

I služebních telefonů a tabletů?

K. Jež 6.3.2019 9:15

Myslet Novák, myslet. A neklást de..í otázky.

U. Labs 6.3.2019 11:32

Cumet do telefonu je samozrejme spatne ale jakozto strojvedouci musim rict ze skladby smen jsou naprostej paskvil.. Sam jsem diky takovejm smenam x krat zazil situace kdy bych bez tlacitka bdelosti nejel ani o metr dal.. A to je drtiva vetsina pricin MU.. Nejsou lidi a podle toho ty smeny vypadaj.. Nejlepsi jsou takovy kde po nejaky vyzivny nocni musi clovek jeste nekde tvrdnout treba ctyri hodiny aby odjel z odstavnyho s pantakem na hlavak.. Taky nemame dodnes etcs ale zase na druhou stranu s rostouci automatizaci clovek na tu trat cumi min a min a taky je to vic uspavajici kor kdyz se jezdi celej den porad to samy dokola..

K. Jež 6.3.2019 11:38

To je jako kamiony, ty mají kolečko a karty a kde co. Nemají to lidi dělat, nebo stávkovat. Musí to být nějak znormováno a placeno. Jenže to by nesměl stát lidi okrádat. A taky by na to měla být nějaká kvalifikace, věk ap. protože starší člověk se dokáže postavit nesmyslným požadavkům. Je to o zodpovědnosti. Dobrej pilot dobře lítá. Nejlepší pilot ví, kdy neletět.

U. Labs 6.3.2019 11:42

Kristapána:D

K. Jež 6.3.2019 11:46

To jsi byl ty ?

„Strojvedoucí se snažil opravit poruchu na vlaku, který odmítal pokračovat v jízdě v obci Martinice. Vystoupil z nepojízdného dopravního prostředku, aby zjistil příčinu poruchy. Vlak se ale rozjel a strojvůdce zůstal venku,“ popsal událost server NovinyVM.

U. Labs 6.3.2019 11:40

Jasne zakaz telefonu a sluzebnich tabletu na zeleznici.. Ty asi ani nebudes placenej lidovkama jak jsem na diskusich uz nekolikrat tvrdil, ty budes asi fakt jenom obycejnej blb ..

P. Zelený 5.3.2019 21:24

Podle mě je příčina jednoduchá - rozbití ČD jako celku. Vždycky je efektivnějí a spolehlivější řídit jednotnou instituci nežli koordinovat několik desítek, přičemž si tyto vzájemně konkurují.

J. Novák 6.3.2019 4:50

Můžete svoji myšlenku nějak blíže rozvést? Neřekl bych, že příčinou tohoto stavu je rozbití ČD. Spíš se přikláním k nedostatečné kontrole fírů. V dnešní době přeci není problém umístit do kabin kamery tak, aby strojvůdce byl neustále pod kontrolou a bylo hned patrno, když dělá něco, co v kabině dělat nemá, tedy věnuje se jiným činnostem, než je samotné řízení lokomotivy. Nápad s vkládáním licence strojvůdce do kontrolního systému před vyjetím považuji za velmi dobrý, i když to hrozí, že vlak nevyjede, protože se zjistí, že už ten den má možné hodiny odježděné a není za něho náhrada.

Uplnej Vypatlanec 6.3.2019 8:30

podete delat nekam, kde vas soustavne spiclujou ?!

J. Novák 7.3.2019 3:42

Zkuste to, prosím česky. Té vaší patlatštině nerozumím.

U. Labs 6.3.2019 11:02

Jako strojvedouci bych vam toho chtel hodne rict.. Ale nestoji mi to za tech par minut pauzy co ted mam...

J. Novák 7.3.2019 3:34

Já ale nejsem strojvůdce, takže nevím, co byste mi asi tak jako strojvůdci chtěl říci, hochu v pauze...

J. Kotala 5.3.2019 21:17

Kvalitu vyhnali nízkými platy. Železniční školství vyhladili.

Š. Apolen 6.3.2019 0:29

Vždyť na to měli komouši čtyřicet let. Zkur..li na co sáhli. Zničili všechny světové značky. A hlavně vymyli lidem, kteří se dali mozky.

J. Novák 6.3.2019 5:01

Možná jste si toho nevšiml, ale od převratu uběhlo už bez mála 30 let, Apolen! Jak dlouho si myslíte, že vám ještě ten blábol, který jste tady zase předvedl, vydrží? Ale třeba mi to vysvětlíte: Jak si představujete, že vlády před rokem 1989 mohou za to, že v roce 2019 mají fírové nízké platy? A jakou souvislost vidíte mezi tím, že fírové místo řízení a čučením na cestu si honí šašky či co, a tím vaším údajným zničením všech světových značek? A ještě záludná otázka, Apolen: Kolik podle vás dnes jezdí fírů, kteří jezdili před rokem 1989, a tudíž, jak vy píšete, mají od komoušů vymyté mozky?

Uplnej Vypatlanec 6.3.2019 8:31

moc cumis na dvorakovu geblsbedynku

P. Pruner 5.3.2019 21:00

Zajímavý článek. Vypadá to, že by měly být větší postihy strojvůdců za nekázeň. Že by měla být větší odpovědnost manažerů za svěřený úsek.

Proč stát podporuje studium různých humanitních pavěd, které relativně nedávno ani samostatně neexistovaly - a společnost má nedostatek řemeslníků všeho druhu a dalších technických profesí ? Při tom stát má spoustu možností k regulaci, jen mít v čele školství politiky a úředníky respektující potřeby společnosti.

Uplnej Vypatlanec 6.3.2019 8:32

reguloval prece komous a vsichni rvete, jak to bylo spatny

Najdete na Lidovky.cz