V klání produkčních vozů (PWRC) měl v plánu hlavně sbírat zkušenosti, aby byl co nejlépe připraven na případný vstup mezi absolutní elitu, kterou představují vozy specifikace WRC.
„Teď musíme čekat na chyby soupeřů. Vypadá to, že na titul už nemůžeme dosáhnout, ale stát se ještě může cokoliv, akorát to nemáme ve svých rukách,“ říká Prokop, kterého s navigátorem Janem Tománkem připravila o výborné umístění na Sardinii v JWRC technická závada na palivovém systému.
Největší závodnické zklamání „Benzin stříkal mimo trubice, takže jsme museli zastavit a opravit to. Stálo nás to dvacet minut, protože opravovat na rozpáleném motoru není sranda. Než jsme to dali dohromady, bylo po nadějích. Je to zatím moje největší závodnické zklamání,“ litoval Prokop skutečnosti, že v té době ho dělily od vedoucího Poláka Kosciuszka pouhé sekundy.
V JWRC čekají českou posádku ještě čtyři starty. Na asfaltových površích v Německu, Španělsku a ve Francii přitom už vyhrál. „Vypadá to jako menší výhoda, ale na druhou stranu mě spíš frustruje, že jsem ještě nedokázal vyhrát na šotolině,“ zalitoval jihlavský jezdec. Spravit chuť si hodlá na dvou nadcházejících soutěžích – Rallye Acropolis a Turecké rallye, které jsou zařazeny do MS produkčních vozů a v nichž startuje s „enkovým“ mitsubishi. „Po dvou závodech jsme pátí a na čelo ztrácíme sedm bodů. Cílem je naše postavení udržet, případně vylepšit. Určitě nepojedeme nijak opatrně. Potřebujeme si po juniorských neúspěších spravit chuť a půjdeme do toho hlava nehlava,“ dodal k šampionátu PWRC.