Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Propad Klause, už mu věří jen polovina Čechů

Důvěra v prezidenta Václava Klause od března klesla o 11 procentních bodů. Nadále je ale pro občany ČR nejdůvěryhodnějším politikem, kterému věří 51 procent lidí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J. Farmačka

6. 10. 2011 21:56
Ví vůbec autor této mystifikace, kolik je polovina Ćechů?

Jakápak polovina? To z těch 200 dotázaných? Průzkumy jsou blamáž ke klamání občanů.

0 0
možnosti

K. Křivan

6. 10. 2011 20:49
Hroznej propad !

Ale pořád je na prvním místě.  :-))

0 0
možnosti

M. Dubanová

6. 10. 2011 18:49
a co říkáte, pane Klaus tomu zákonu o korupci?

Někteří politici ODS a ČSSD plánují likvidaci vládní novely o veřejných zakázkách.

V čele odporu jsou členové ODS Baštýř, Staněk a Sivera. Novela zákona o veřejných zakázkách je přitom jedním z klíčových kroků ve<<< vládní protikorupční strategii.>>>Pokud by návrhy z dílny ODS a ČSSD prošly výborem a poté i sněmovnou, otevíral by zákon korupční možnosti ještě více než dosud.

Ministr pro místní rozvoj Kamil Jankovský (VV), který novelu zákona napsal, proto změny z větší části odmítá. Přesto se snažil vyjít kritikům vstříc a sám připravil komplexní pozměňovací návrh, kde některé paragrafy zmírnil.

Zákon chtějí naopak ještě víc než Jankovský zpřísnit poslanci TOP 09. Také jejich změny ministr odmítl.

Takze ODS ve vzacné symbioze s CSSD - pripravuji vice otevrene dvere jiz tak dost strasne korupci v CR!!! a co na to HLAVA CR???

0 0
možnosti

T. Cerny

6. 10. 2011 7:26
mily pane Denemark

je uplne jedno co nejaky zlodej ukradne - at je to houska , salam nebo tuzka- Klaus  je  proste zlodej - nothing more , nothing less. Rozdil je pouze v tom , ze zlodejna v malem ( treba ta Klausova tuzka ) neni trestny. Moralne je vsak absolutne zavrzenihodny.V Nemecku napr. neni trestny ani t.zv. "Mundraub" ist nicht strafbar - kdyz neco v supermarketu ukradnete a hned snite , neni to trestne ! Jen Vas z toho obchodu vyvedou a zakazou pristup.

0 0
možnosti

T. Cerny

6. 10. 2011 7:22
a Klausuv eklatantni zlodejsky

anankasmus 51% Cechu nevadi , neudivi u nahledovych protagonistu toho zlodeje , ze " zlodejna v Cesku neni nic zavrzenihodneho " a ze vetsina Cechu nema nic proti tomu , mit svetove renomovaneho zlodeje za presidenta.

0 0
možnosti

T. Cerny

6. 10. 2011 7:18
mily pane Michek

ze cesky president Klaus je smesny zlodej je neoddiskutovatelne - staci si zadat na Google  titulek "zlodej Klaus "v jakekoli reci ( thief Klaus , Dieb Klaus , voleur Klaus , ladron Klaus etc ) a ziskate nesmirne voluminosni a minuciosni dokumentaci toho nejznamejsiho zlodeje z Ceska.Ze ja jsem coby Cech zlodejnou stigmatisovan vubec nepopiram, ale stydim se za to . My Cesi nejsme jiste jedinym zlodejsky vykricenym narodem - stejne jako Polaci ci Rumuni, takze i ja s tim stigmatem  nadprumerneho  zatizeni zlodejnou musim zit- i kdyz obcan Ceska nejsem a nikdy jsem nebyl. 

0 0
možnosti

M. Čechvala

5. 10. 2011 16:12
Štěstí na presidenty

Holt, ani Češi, ani Slováci nemají štěstí  na presidenty, teda ty ponovembrové.  První

pořád byl tak plachej zároveň rafinovaně dravej, aby mu ten stolek neutek. Druhej

nasadil nepostradatelnost, finanční eskamotérství, čímž je definitivně za vodou se spoustou bankéřú. A narcis na pohledání, postačí vidět jenom jeho opovržlivé koutky

na tváři. První slovenskej to byl řízenej na dálku a přímo v rodině machinace. Druhej

 na dobrodružství  a tŕetí  je  vysazen především na na sport. Co se samozŕejme týče slibú, ani jeden si nezadá. Jenomže múžou se principielně lišit od zastupitelú? Nemohou a ani nechtějí. Od přirozené úcty velké většiny obou národú je dělí Filipinský příkop!

0 0
možnosti

J. MVDr. Čížek

6. 10. 2011 7:25
Re: Štěstí na presidenty

A na presidenty předtím snad štěstí bylo? Dobře nám ale tak, když jsme vyhnali legitimního krále, máme co jsme chtěli ...

0 0
možnosti

J. Cedivoda

5. 10. 2011 15:00
Ať je to jak chce,

ale já Klausovi věřím, teda někdy. Když říkal, že je tu "privatizaci" třeba udělat rychle, než se právníci vzpamatují a nenechaj to rozkrást, tak měl určitě pravdu. Když řekl, že nezná rozdíl mezi špinavými a čistými penězi, měl zase pravdu, vždyť, kdo se dneska ptá těch co jsou "ve vatě" jestli to ukradli, nebo poctivě vydělali. Akorát jsem mu nevěřil, že nevěděl, že mu stranu sponzoruje ten mrtvej Bácsi odkudsi z Maďarskýho hřbitova. To byla taková kuriozita, že to vědět musel, dyť to bylo do té Guinessovy knihy a on nic, a mohla být republika slavná. A ten Lisabon, no kterej kohout by neřval, když mu kradou tu jeho kupku hnoje na které si právě načechrává peříčka. Ten Bátora, toho přece véčkařům vnutil úplně správně, dyť nějakýho toho nácka je tady třeba jako soli. Sůl toť koření života. Já mu teda věřím, někdy.

0 0
možnosti

P. Šleder

5. 10. 2011 8:01
Pokud se někdo z vás opakovaně zúčastnil

nějakého podobného průzkumu, pak se tomu musí jen usmívat. Tazatelům, jde o to, aby měli co nejrychleji vyplněn potřebný počet formulářů. Tázaní velmi často ani neví, na co se jich ptají. A CVVM, nebo jiná parta z toho udělá potřebný výsledek, odpovídající zadání. To je realita.

0 0
možnosti

R. Pecho

5. 10. 2011 5:49
Mám návrh!

Lidovky jsou pravicovým informačním zdrojem. Udělejte anketu! 1. Věřím Klausovi, 2. Nevěřím Klausovi. 3. Nezajímá mne.

To bychom se divili, jak je to doopravdy i mezi pravicovými voliči. Jenže k tomu se žádný server neodváží, i když je to tak prosté.

0 0
možnosti

P. Fiala

5. 10. 2011 9:13
Racionlní myšlení a hodnocení reality

Aby navrhovaný průzkum měl smysl, musí následovat doplnění PROČ za 1.), 2.), 3.).

A též zamyšlení nad otázkami (Věříte, nevěříte?).

Proč by u jména nemohl být uveden seznam výsledků práce a zde ke každému jednotlivému vyžadován souhlas či nesouhlas a proč ano a proč ne.

Asi bychom měli dostat vzdělávací lekci k tématu "tvorba světonázoru", či vůbec "jak hodnotit realitu". Co vlastně zjistí tři otázky? Stav "víry" účastníků.

K čemu to je v době, kdy lidé pobývají ve vesmírném prostoru, začínají vnímat pojem "prostor a čas", či vidí v "mikroskopech" že jsme sestaveni z atomů, molekul - "neživých" hmot-energií?

0 0
možnosti