Středa 24. dubna 2024, svátek má Jiří
130 let

Lidovky.cz

Reklamní obrazovky v metru končí

Česko

PRAHA Obrazovky MetroVision, které sloužily od roku 2003 jako informační a reklamní nosič v pražském metru, v letošním roce končí. Od 1. ledna se už na nich nevysílá žádný program s výjimkou oznámení o příjezdu vlaku a postupně by měly být demontovány. LN o tom informoval Jan Kábrt, marketingový ředitel společnosti JCDecaux, která tyto obrazovky provozuje.

„V současnosti přemýšlíme o tom, zda a jaké médium je případně nahradí,“ uvedl Kábrt.

Obrazovek bylo v konečném stadiu čtyřiadvacet v šesti stanicích pražského metra. Rozhodnutí JCDecaux stáhnout MetroVision z provozu je poměrně překvapivé, protože ještě loni v září deklarovala v časopisu Marketing & Media jeho další rozvoj. „To už v tuto chvíli neplatí,“ uvedl nyní bez bližších podrobností Kábrt.

JCDecaux testovala v posledních letech v metru i řadu dalších informačně-reklamních médií, například LCD monitory přímo ve vagonech metra, které by byly umístěny na stropě v podélné ose vozů. Tyto testy však společnost podle Kábrta zatím vyhodnocuje a není pravděpodobné, že by se tento typ média v metru letos objevil.

Autor: