Středa 19. ledna 2022, svátek má Doubravka
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Lidovky.cz

Reklamu Óčka prodává At Media

Česko

PRODEJ REKLAMY

PRAHA Hudební televize Óčko zahájí 1. března 2010 prodej svého reklamního prostoru prostřednictvím mediálního zastupitelství At Media. Zároveň vstupuje do TVmetrového měření sledovanosti. LN o tom informoval zástupce At Media Martin Roman. Televize podle něj 1. dubna 2010 zahajuje prodej podle kumulativního zásahu (GRP) v cílové skupině od 15 do 34 let. Hlavní diváckou skupinu Óčka totiž tvoří zejména dospívající mládež ve věku od 12 do 19 let a mladí lidé do 39 let. Óčko vysílá od roku 2002 a je tematickou televizí se zaměřením na hudbu a lifestyle. At Media zastupuje dvacet tematických televizních stanic, z nichž je třináct měřeno TV metry.

Autor:

Velký test samotestů na covid: lépe fungují výtěrové, některé neodhalí nic

Premium Ještě před dvěma lety znamenaly dvě čárky na testu, že se budou chystat křtiny, delta byly americké aerolinky, gama...

Nečekaný příbuzenský vztah. Vévodkyně Kate a Meghan pojí krev Přemyslovců

Premium Učebnice mluví jasně. Přemyslovci vymřeli po meči v roce 1306, kdy byl mladičký král Václav III. zákeřně zavražděn...

Češi investují do kryptoměn ve velkém. Stát řeší, jak je přinutit přiznat zisky

Premium Ještě nedávno byly virtuální měny jako bitcoin investicí především pro lidi, kteří chtěli experimentovat a nebáli se...