PRAHA Hudební televize Óčko zahájí 1. března 2010 prodej svého reklamního prostoru prostřednictvím mediálního zastupitelství At Media. Zároveň vstupuje do TVmetrového měření sledovanosti. LN o tom informoval zástupce At Media Martin Roman. Televize podle něj 1. dubna 2010 zahajuje prodej podle kumulativního zásahu (GRP) v cílové skupině od 15 do 34 let. Hlavní diváckou skupinu Óčka totiž tvoří zejména dospívající mládež ve věku od 12 do 19 let a mladí lidé do 39 let. Óčko vysílá od roku 2002 a je tematickou televizí se zaměřením na hudbu a lifestyle. At Media zastupuje dvacet tematických televizních stanic, z nichž je třináct měřeno TV metry.
Reklamu Óčka prodává At Media
PRODEJ REKLAMY
Překvapení ve schránce: daň z nemovitosti vzroste i násobně. Víme, kolik si připlatí v konkrétních městech
Kelímek od jogurtu: mýt, či nemýt? Řada lidí stále tápe, co a v jakém stavu patří do tříděného odpadu
Matka oběti: mluvila jsem s blízkým vraha. Lenka Šimůnková hledá odpovědi na to, co se stalo na filozofické fakultě
V matematice je vidět zhoršení. Velký problém dělala úloha se švadlenami, říká šéf Cermatu po přijímačkách na SŠ
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!