Středa 18. května 2022, svátek má Nataša
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Lidovky.cz

Reklamu Óčka prodává At Media

Česko

PRODEJ REKLAMY

PRAHA Hudební televize Óčko zahájí 1. března 2010 prodej svého reklamního prostoru prostřednictvím mediálního zastupitelství At Media. Zároveň vstupuje do TVmetrového měření sledovanosti. LN o tom informoval zástupce At Media Martin Roman. Televize podle něj 1. dubna 2010 zahajuje prodej podle kumulativního zásahu (GRP) v cílové skupině od 15 do 34 let. Hlavní diváckou skupinu Óčka totiž tvoří zejména dospívající mládež ve věku od 12 do 19 let a mladí lidé do 39 let. Óčko vysílá od roku 2002 a je tematickou televizí se zaměřením na hudbu a lifestyle. At Media zastupuje dvacet tematických televizních stanic, z nichž je třináct měřeno TV metry.

Autor:

Všechno vymyslela Škrlová. Je to hlava manipulace, říká režisér Síbrt

Premium Před patnácti lety Česko šokovala kuřimská kauza. Týrání malých chlapců nejbližšími příbuznými i podivná role „Aničky“....

Češi řeší, čím topit. Proč bychom se neměli zbavovat plynového kotle?

Premium Plynu pro domácnosti by mělo být dosti při přerušení dodávek z Ruska. Nedostatkový plyn sice zdražuje, ale rychlý...

I vysokoškolák může být blbý, říká obávaný lovec z Novy Doktor Vševěd

Premium Na úspěchu televizní soutěže Na lovu má Jiří Martínek velký podíl. Diváci žasnou nad jeho znalostmi. On žasne taky –...

Týden plný cen od LOVI
Týden plný cen od LOVI

Soutěžte s námi po celý týden o krásné výherní balíčky pro svoje zlatíčka.