Sobota 20. dubna 2024, svátek má Marcela
130 let

Lidovky.cz

Reklamu Óčka prodává At Media

Česko

PRODEJ REKLAMY

PRAHA Hudební televize Óčko zahájí 1. března 2010 prodej svého reklamního prostoru prostřednictvím mediálního zastupitelství At Media. Zároveň vstupuje do TVmetrového měření sledovanosti. LN o tom informoval zástupce At Media Martin Roman. Televize podle něj 1. dubna 2010 zahajuje prodej podle kumulativního zásahu (GRP) v cílové skupině od 15 do 34 let. Hlavní diváckou skupinu Óčka totiž tvoří zejména dospívající mládež ve věku od 12 do 19 let a mladí lidé do 39 let. Óčko vysílá od roku 2002 a je tematickou televizí se zaměřením na hudbu a lifestyle. At Media zastupuje dvacet tematických televizních stanic, z nichž je třináct měřeno TV metry.

Autor:

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!