Diskuze
S „déčkem“ se má začít do tří let
Děkujeme za pochopení.
Cizinec Nenasinec
Opsese "levnym"
Metro bude slouzit desetleti, a ta opsese tim aby neco bylo "levne" za kazdou cenu je komunisticka sockarina. Spousta lidi proste jeste nechape ze je, i kdyz jsou oni treba liny a, v dusledku toho i chudy, tento stat uz celkem prosperitetni a plny lidi kteri zaslouzi lepsi zivot, protoze tvrde pracuji. Podivejte se jak ta nadzemni betonova zruda na konci becka hyzdi uz tak ci tak osklivym panelakum (samozreme vybudovanym taky protoze byli "levny") uplne zruinovanu cast mesta. Ja z Prahy a Ceska jednou odejdu, ale chce vetsina lidi ktera tady zustane aby jejich deti zili v osklivem meste, jen aby to nyni bylo "levne"? Zaslouzi jedno z nejhezcich mest Evropy takove mestane?
r.
Keckové
Na http://www.metroweb.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.metroweb.cz máte mapky. Představy jak budou vypadat trasy D, E, F, G, A1, A2, A3, D1, D2. No jo, s vašimi penězi, tak za 200 let. A pokud jde o Ačko na Ruzyň. Koukněte na normální mapu. Petřiny, Motol, Bílá hora, letiště je jenom oblouček kolem Šárky. A rozhodně tak metro pobere víc lidí, Pražanů, než jenom "spojka" Dejvická - letiště. A za peníze Pražanů se to staví. Ta situační mapka to zkresluje, Karlštejni...
Surfer
Metro
S metrem se dělá v Česku divadlo - kterákoliv světová metropole má přímé spojení metra z letiště do centra města. To by se mělo udělat v Praze co nejdříve a vykašlat se na ostatní dědiny kolem Prahy. To Švýcaři už mají daleko rozsáhlejší plány: všechna města ve Švýcarsku budou do budoucna spojena metrem a i vlaky budou jezdit pod zemí.
Občan
Re: Metro
Nejdříve by si Praha měla vyřešit dopravu ve městě. Tedy nejprve trasa D.
Na letiště může vést železnice, povrchová varianta je xxx krát levnější než metro, navíc se ta trať stejně bude elektrifikovat, takže dodatečné náklady minimální.
Nač stavět na letiště tunel za 3miliardy/kilometr, pro 30 000 lidí za hodinu ? Ale chápu, z peněz uloupených na daních se to pánům radním rozhazuje.
Beda
Něco na tom bude
Tuhle jsem viděl v metru na áčku povedenou nálepku na schématu trasy A - za Dejvickou byly dolepené nejdřív stanice Karlštějn a potom konečná stanice Ruzyně... :o)
Taky neznam nikoho, kdo by chtěl jezdit na Ruzyni po vyhlídkové trase, ze které navíc není žádný výhled :o) Nejlepší vyhlídku z toho bude mít metrostav...
Sanchez
my metro nemame a je nam fajn
http://celamko.blogspot.com/" target="_blank" rel="nofollow">http://celamko.blogspot.com/
El Cid
Re: my metro nemame a je nam fajn
my ho máme a je nám fajn taky
Karel Svoboda
Lhotka by nemela být napojena na metro! Tam mohou ucitelé nalévat ve skole komunistický jed do dusí skolaku, nedovolme, aby rychlým spojením s ostatním svetem mohli propagovat zlocineckou ideologii i jinde. Postavme zed kolem Lhotky!
GB
Re: Lhotka by nemela být napojena na metro! Tam mohou ucitelé nalévat ve skole komunistický jed do dusí skolaku, nedovolme, aby rychlým spojením s ostatním svetem mohli propagovat zlocineckou ideologii i jinde. Postavme zed kolem Lhotky!
Dobra pane Svoboda, ja si to pisu, zed kolem lhotky bude!!!
David
Jak se to stavělo dříve?
Může mi někdo vysvětlit, jak se ty desítky kilometrů metra stavěly dřív, když dnes je problém prodloužit trať o tři stanice a to se staví mimo centrum???
Finrod Felagund
Na trase D bude jezdit historická souprava metra Ečs?
Nějak mi není známo... pokud vím, v Praze jsou vozy typu Ečs jen 4 - jeden v muzeu a tři tvořící muzejní soupravu :)) sakra koukejte tam dávat pořádné fotky, to je takový problém si zajet s digitálem na céčko a vyfotit normální metro? (M1) Jestli chcete, tak Vám ho klidně vyfotím a pošlu, protože na tohle se koukat nedá.
Frantisek Bezelstny
nazor z Brna
Kdyby se protahla Dejvicka na Ruzyni udelali by lepe. A mohli by to klidne tahat i klidne nad zemi misto te pojasene saliny co tam maji az na Sarku. To by ale pak nebylo metro Prazaci, ze?