Pátek 21. února 2020svátek má Lenka 2 °C občasný déšť se sněhem Předplatné LN

Diskuse k článku: Když se mluví zpříma, oči nezavírá, podporuje Čáslavská Schwarzenberga

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 362
  • Poslední: 17.1.2013 21:03
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
O. Bivoj 17.1.2013 13:10

Karl

Rakusani nam vladli 400 let a ted si je chceme dobrovolne zvolit ve volbach.a co nasi obrozenci,kteri bojovali za cestinu a cesky narod?ti by sli asi blejt.Nerikam Zeman neni nic moc,ale aspon tam kde je se dostal svepomoci a ne ze zdedil tituly a majetky,protoze je to nejaky knize.

J. Holič 17.1.2013 13:30

Re: Karl

Nebylo to svepomocí, ale Šloufopomocí. Mě osobně více záleží na tom, jestli je ten dotyčný lhář a podvodník (tak jako Zeman), než na tom, jestli je původem šlechtic. Asi máme každý jiné priority.

J. Klimecký 17.1.2013 16:54

Re: Karl

Tak Zeman vystudoval vysokou skolu opravdu bez pomoci Sloufa. Zeman je skutecny inzenyr ekonom. Vypada to, ze podvodnik a lhar jste tu jen vy :-(

M. Komárek 17.1.2013 13:38

Naši obrozenci by tě kopli do zadku

za to, jak mrvíš češtinu. Co tě nutí ten jazyk tak degradovat?

i. rasmonn 17.1.2013 12:58

pan.

Karel Schwarzenberg a Václav Havel připravovali v 90. letech dohodu s Německem, která by sudetským Němcům umožnila návrat a vrácení majetku.

sudetáci spolupracovali s nacistama co já vím se s tím dnes chlubí a bez víčitek říkají diť nám dal hitler práci , je to asi 3měsíce co v televizi o tom bez strachu mluvili a řákali dneska už to můžeme říct, tak co s nima ať si zůstanou v němčoursku.

J. Feřtková 17.1.2013 21:00

Re: pan.

Ježkovy voči, to je ale blbina :-)))

J. Klimecký 16.1.2013 17:20

Reklama

Na mne podobné výzvy nefungují. Ani když údajná "osobnost" nějakého kandidáta chválí, ani když ho haní. Čím více by mě někdo chtěl ovlivňovat, tím více bych se tomu vzpíral. Čím větší hysterie, tím se více naježím odporem.  Názor vzniká přímým pozorováním posuzovaného. Někdo prostě vzbuzuje více sympatií, jiný více. A druhým hlediskem je politická příslušnost. Zda bude hájit mé zájmy, nebo půjde proti nim. A třetím kritériem je morální profil kandidáta, jeho chování v minulosti. Takže můj názor nejenže neovlivní žádné známé osobnosti, ale ani rodinní příslušníci, ani přátelé. Reklamu v TV vypínám, ze schránky házím do koše. Vnucování je otravné. Ať si každý volí dle svého svědomí.

M. Komárek 16.1.2013 21:21

Re: Reklama

reklama je informace. Lidé, kteří tvrdí, jak je reklama neovlivňuje, bývají naopak ti nejsenzitivnější ....

J. Klimecký 16.1.2013 23:18

Re: Reklama

K senzitivitě nemůže dojít, když je přerušen signál vypnutím. A ty mě osobně znáš, že si dovoluješ tvrdit, jak jsem ovlivnitelný? Vážně? Ok, já tě znám taky! Lidé, kteří tvrdí, že jsou pouhý komárek, lžou. Ve skutečnosti jsou hmyzožravý pták.

J. Feřtková 17.1.2013 21:03

Re: Reklama

Soudě podle vašich primitivních (bez urážky) názorů, ovlivnitelný jste skutečně a také primitivně :-) Ale já vím, seniory máte rád, tak jste v podstatě hodný člověk :-))

V. Ujfaluši 16.1.2013 17:10

HzPD

Osobnost KS reprezentuje všechny protidemokratické a asociální reformy současné vlády, včetně církevních restitucí, důchodové reformy, zvýšení DPH ve prospěch nejbohatší části naší společnosti na úkor většiny občanů.

J. Holič 17.1.2013 9:29

Re: HzPD

Co je na těch reformách protidemokratického? Očekáváte snad, když celá Evropa se snaží osakat svoje rozpočty, že se to nedotkne žádné sociálně slabé skupiny? Proč by mělo být asociální, že se někdo snaží, aby dnešní mladí lidé měli v důchodu z čeho žít? Co je asociálního na tom, že stát přestane platit církvím provoz a vrátí jim ukradený majetek? Víte jak je velký podíl církví na charitativní činnosti v ČR? Se zvýšením DPH sice také nesouhlasím, na druhou stranu je to ze všech daní ta nejméně ovlivněná krizí, takže pokud chce stát sehnat peníze (třeba i na vyplácení důchodů), vyjde to občana levněji, než si na to půjčit... Vždyť jsou to jen samé fráze populistických kecálků. Samozřejmě že nejsou všechny kroky vlády správné (ani tomu nemůže být jinak). Samozřejmě, že se uprostřed mezinárodní krize nemáme nijak skvěle. Samozřejmě, že ty škrty někoho zabolí. Já jsem radši, když to bolí teď, tak jak to bolí, než když to bude bolet za 50 let desetkrát víc.

D. Stirský 16.1.2013 16:21

Po roce 1648 k žádné genocidě

Čechů nedocházelo. Co byl průšvih, to bylo vydání Obnoveného zřízení zemského Ferdinandem II. To ovšem nemělo nic spolrčného s Čechy. Nekatolíci buď museli přestoupit na katolickou víru a nebo odejít zezemě. A tak odešla velká část šlechty a měšťanstva - redaktoři Lidovek pro tuto skupinu lidí používaji módní a nepěkný výraz elita. Jen nemnohý ví, že třeba mnozí páni patres od jezuitů byli velcí vlastenci a barokní čeština je skvostem (Briedel, Koniáš, Balbín). Němčit se začalo až v tereziánské a hlavně josefínské době. Důvod byl pragmatický: jeden stát potřeboval jeden úřední jazyk. A čeština již nebyla na výši a hlavně: Josefovi II. se zdála těžká. Schwarzenbergové zdědili majetek po Eggerbercích a ti zase po Rožmbercích - pro mne je to český rod.

V. Cibulka 17.1.2013 20:37

Re: Po roce 1648 k žádné genocidě

To souhlasím, ale osudy Kryštofa Haranta nebo Jana Jesenského určitě znáte, to byli podle mě lidi, kteří taky za něco stáli. 30.letá válka byla pohromou pro českou nekatolickou šlechtu.

J. Vargulič 16.1.2013 16:03

Sem tam..

zavírá oči posluchač - viz dnes Radiožurnál....

M. Rak 16.1.2013 15:35

Co vy na to ?

Mám otázky: 1) proč by měl český prezident umět hymnu země, které chce být prezident? 2) proč by nemohl mít za manželku Rakušanku, jejíž otec byl nacista

3) proč by to měl být Čech, a nemohl by to být Rakušan, Němec, Švýcar, vždyť by se v cizině cítil jako doma, a mluvil by tam bez akcentu; to by určitě zahraničí uvítalo !!!

4) a proč by mu měli Češi rozumět ?

J. Vydra 17.1.2013 19:55

Re: Co vy na to ?

Ti co mají mozek mu rozumí, ty ostatní si to můžou nechat přeložit. A ty pro něj stejně nevolili, tak co. Velký lodivod mluví čistě ( jen s kiki přízvukem) ale takový vozovny že mě je milejší Velký Kárl . A pro ignoranty jako jste vy - KS hymnu uměl, jen zpívat neumí. A to opravdu ale opravdu není podmínka prezidentství. Já bych např. preferoval inteligentní spoluobčany a hle - takových nýmandů tu je...

M. Rak 16.1.2013 14:45

Víte, že

otec manželky tzv. Karla, jistý Johannes H., byl aktivní nacista ? To by bylo vítězství, panečku, to by se Heydrich radoval...

M. Komárek 16.1.2013 14:57

Re: Víte, že

strýc vaší nevlastní babičky byl id*ot. Mám z toho vyvodit, že jste rovněž?

M. Rak 16.1.2013 15:27

Re: Víte, že

...vyvozujte, co chcete,jak je libo,  já však nekandiduji na prezidenta, jestli jste si nevšiml...to je takový nepodstatný, drobounký rozdíl, pod Vaší rozlišovací schopností, zdá se...a to se divím, při Vaší vesmírné inteligenci...

J. Holič 16.1.2013 16:13

Re: Víte, že

Nepochopil jste dotaz. Samozřejmě šlo o to, že kádrování podle rodinných vazeb by mělo patřit minulosti. Jenže když se vám tak líbí ta minulost a její praktiky...

M. Komárek 16.1.2013 21:19

Re: Víte, že

příznivcům MZ se ale minulost evidentně líbila ...

A. Novák 16.1.2013 21:41

Re: Víte, že

jste podezřele dobře informován :o)

J. Vydra 17.1.2013 19:57

Re: Víte, že

Ano ano ano ano!!!!!!

M. Rak 16.1.2013 14:44

Je dobře,

že se na diskuzní portál lidovek dostávají také lidé politického středu a levice.

Demokracie je diskuze, říkal Masaryk.

Trochu méně osobního napadání, a je to celkem fajn...

Je zajímavé, že pravičáci, považující sami sebe za demokraty, volají po cenzuře...jak typické...

M. Komárek 16.1.2013 15:02

demagogu

dodržování pravidel není cenzura. Zkuste to říct policistovi, až vás nachytá opilého za volantem. Pravidla registrace zněla jasně. Pokud ale redakce rozhodla, že tu mohou být lidé anonymně (aniž by to změnila v pravidlech), logicky sklízí co zasela ...

Paradoxů je tu několik - 9 z 10 anonymů tu bojují za levici, přičemž neustále zdůrazňují, jak právě pravice je nepoctivá a nedodržuje zákony.

M. Rak 16.1.2013 15:29

Re: demagogu

Já anonym nejsem, a nenadávám, od toho tu jsou jiní, takoví nahnědlí, a vesměs  podplacení...

D. Stirský 16.1.2013 14:43

A ještě: za starých časů nezáleželo na

tom, kdo jakou řečí mluví. Ten, kdo zde měl "právo pobytu", byl Bohemus, tedy Čech, i když česky moc neuměl. Z tohoto pohledu jsou Schwarzenbergové český rod, byť šlechta byla, alespoň ta vysoká, kosmopolitní.

K. Seidl 16.1.2013 15:06

Re: A ještě: za starých časů nezáleželo na

Ale on sám / Karel / tvrdí že přitáhli do Čech po Bílé Hoře místo naší vyhnané šlechty. A co se zde dělo po roce 1648 to byla genocida Čechů.

D. Stirský 16.1.2013 14:34

Já si myslín,

že jakékoli "selebrity" a novináři by měli tak trošku ubrat, ať již propagují kohokoliv. Většinou to sklouzne do limonádových výlevů, proč je ten či onen adept dobrý a že ten druhý je výlupek všech nectností. Kandidují dvě Osobnosti, každý má své přednosti i chyby a já jako jeden z mnoha vǒičů opravdu nepotřebuji, aby mně paní Bílá, Čáslavská či pan Svěrák radili, koho vybrat. Koneckonců: jeden můj známý lékař (psychiatr vysokého věku) mne poučil, že ve vysoké politice se mohou pohybovat jen lidé s určitou poruchou osobnosti. Běžný, řadový občan se jí venovati nebude. Snad skoro vždy tam musí být touha po moci, sebestřednost, narcismus, ...

Premium

Trend u rozvodů: čím dál více dětí končí ve střídavé péči

ilustrační snímek | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Neustálé pendlování mezi dvěma domácnostmi dětem škodí, varují odborníci. Ve střídavé péči je v Česku stále více dětí....

Premium

Jak se falšuje maso. Šunku bez „éček“ by nikdo nekoupil, říká odborník

Maso se nejčastěji prodává ve vakuově balených plastových obalech na miskách z... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Podvody s potravinami jsou staré jako lidstvo samo. Jen se postupně změnily metody. „Za záměnu hovězího masa za koňské...

Premium

Karlův most je jen most, stěžují si turisté. Kritika nešetří ani další památky

Karlův most v Praze | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Do Česka loni přijel rekordní počet turistů. Památky si u nich leckdy vysloužily i bizarní recenze na internetu,...