Středa 24. dubna 2024, svátek má Jiří
130 let

Lidovky.cz

Start Fashion TV provází pře s konkurentem

Česko

PRAHA Prvního března začala v českých a slovenských kabelových sítích vysílat lokální mutace celosvětové stanice Fashion TV zaměřené na módu. Stanice se v Česku a na Slovensku dostane prostřednictvím operátorů včetně UPC a Telefónica O2 do více než jednoho milionu domácností. Většinu klipů přebírá z celosvětové verze, lokálně je vyráběná jen třetina jejího programu. Vysílat hodlá módní přehlídky, reportáže z večírků či portréty návrhářů a fotografů. „Nechceme být bulvární televize, chceme být elegantní médium,“ zdůrazňuje však generální ředitelka Zuzana Poláčková.

Ta je spolu s Karlem Vágnerem, který stál třeba u zrodu bezplatného deníku E15, a Michalem Pelachem majitelkou společnosti Carolinas Corporation, jež drží licenci. Zdrojem příjmů mají být kromě klasické reklamy i komerční reportáže. Prvními klienty jsou České dráhy či Vodafone, vstup stanice na trh podpoří i rozsáhlá road show ve velkých nákupních centrech. Hned na startu ale Fashion TV, prezentující se i na internetu na ftvonline.cz, řeší spor s majitelem domény Fashiontv.cz. Ten podle Poláčkové obchází potenciální inzertní klienty a vystupuje jménem Fashion TV. Vedení televize na něj proto údajně už podalo trestní oznámení.

Autor: