Sobota 16. října 2021, svátek má Havel
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Lidovky.cz

Diskuse k článku

Stop kouření v restauracích, přejí si lidé

Více než polovina lidí si přeje úplný zákaz kouření v hospodách a restauracích. Vyplývá to z průzkumu studentů medicíny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Beda

Re: Kouření v restauraci

Tezke bude ale urcit, co je clovek schopen odhalit a co ne! Pisete, ze vlasu a usmudlaneho nadobi si vsimnete, takze to by stat urcovat nemusel, jak jste v uvodu rekl.

0/0
27.11.2009 16:16

Tomáš

Re: Znám medické pijatiky

Taky považuji alkoholismus za daleko větší problém. V rodině máme také jeden případ je to něco strašlivého. Na druhou stranu nevolám po prohibici, nic by neřešila. Každopádně proti závislosti na alkoholu je závislost na cigaretách a dokonce i závislost na řadě tzv. tvrdých drog čajíček.

0/0
27.11.2009 16:16

Beda

Re: Kouření v restauraci

"do hospody te nikdo nenuti chodit. jasne?!?!" V tom pripade se ovsem muze delat vsude vsechno, protoze nevim jak vas, ale me nenuti nikdo chodit nikam!

0/0
27.11.2009 16:12

Josef

Stop The f....g Smell

Uz by s tim meli neco delat. Smrdi to tu hrozne.

0/0
27.11.2009 16:11

Beda

Re: Kouření v restauraci

Tak se zemeruj na zlepseni tech zpocenych sadlatych nekuraku a netvrd nam tady, ze to, co nevadi tobe, je v poradku! Trochu empatie.

0/0
27.11.2009 16:10

Serem

Re: Znám medické pijatiky

Copak demenci ,i smrt.Kamarád nedávno spáchal pod vlivem depresí s alkoholu sebevraždu, strýc zemřel na cirhozu jater v důsledku těžkého alkoholismu...

0/0
27.11.2009 16:08

Beda

Re: Kouření v restauraci

Aha, takze je potreba naridit ten zakaz koureni.

0/0
27.11.2009 16:06

Serem

Re: Především by kuřáci měli platit

A co alkoholici ? To je skoro ještě horší , kdo bude konečně léčit je a vyhlašovat zákazy pití?

0/0
27.11.2009 16:05

kra

Znám medické pijatiky

to medikům nevadí, že alkohol způsobuje demenci?

0/0
27.11.2009 16:04

Lord.Fingolfin

Re: Kouření v restauraci

Určitě máte pravdu, že košer to není. Nicméně faktem je, že je to odpovědnost těch restauratérů, nemyslíte? Když to trošku přeženu, tak iniciujte založení nekuřácké restaurace a tam Vám spadou všichni, kdo se nemohou najíst jinde. V takovém případě jde o určitý standard chování, je zcela běžné, že po dobu obědů je restaurace ne na posezení, ale na jídlo. Na druhou stranu to je jen hospodského kvelb.

0/0
27.11.2009 16:00

investor

Novy postup do budoucna.

Stat by nemel primo diktovat lidem co muzou v jejich privatnim zivote.Kazdy muze krytyzovat bohuzel malo nazoru jak resit situaci ve veci kuraku ktery maji habit dat si cigeretu.Osobne nepotporuji koureni ovsem divam se na vse normalnima ocima. Brzy stat bude diktovat kolik piv muzes pit a pak musis jit domu. To jiste neni demokratycke reseni, V USA to resi tak ze zvedli cenu cigeret za balicek kolem 7az 10  dollaru za balicek v New YORKU. Jestli chces pivo na sportovnim stadionu kdyz sledujes hru platis skoro za import pivo kolem $8.00 dollaru za 8 oz .to je  jedna mala lahev piva. Vypada ze nic uz nejde cenove dolu bohuzel vse slo a nebo jde nahoru . Jedine reseni novy financni system celosvetovy ktery jiste upravi vse aby civilizace mohla jit dal .

0/0
27.11.2009 16:00

abeceda

Re: Kouření - medici

Zdravim MUDr. Jirku, osvezujici potkat nekoho normalniho!

0/0
27.11.2009 15:57

Majda

Re: Kouření v restauraci

no já třeba chodím v práci na obědy, jsem navíc těhotná. v okolí není ani jedna nekuřácká restaurace a dokonce nemají ani oddělený prostor a omezené kouření přes obědy. v práci nemám možnost si jídlo připravit. tak co mám podle Vás dělat? jíst bagety? Je hnus, když si vedle těhotné ženy zapálí chlap cigáro a ještě během jídla. a kdybych se ozvala, tak mi řekne, ať jdu do mléčnýho baru. Supr.

0/0
27.11.2009 15:55

Lord.Fingolfin

Re: Nejpřekvapivější výsledek?

To je přesně ono. Ať stát reguluje racionálně a odpovědně, třeba platbami zdravotního pojištění, na kterém je bit. Ale nedělat z lidí blbce. Pokud chceme mít normální společnost, tak se tomu musí naučit a ne být jako v káznici.

0/0
27.11.2009 15:54

abeceda

Re: Nejpřekvapivější výsledek?

Naprosty souhlas.

0/0
27.11.2009 15:54

Jirka

Kouření - medici

Vážení medici, vaše aktivity jsou zdánlivě ctnostné ale myslím že byste se v 5.ročníku medicíny měli zabývat především studiem. Jsem lékař a jak si vzpomínám neměl jsem při blocích moc času na vedlejší aktivity. A k tomu kouření: myslím že náš zákon je opravdu demokratický- ať si o kouření rozhodne majitel zařízení. Je to jeho majetek a je na něm jak s ním naloží. Komu se nelíbí podmínky práce kterou vykonává ať si hledá jinou práci. Je to každýho věc. Vy se raději věnujte studiu ať po promoci neubližujete lidem. S pozdravem MUDr.Jirka

0/0
27.11.2009 15:52

abeceda

Re: Především by kuřáci měli platit

Co tak presunout dane z cigaret na leceni kuraku?

0/0
27.11.2009 15:52

Pedro de Vedro

Tak

ať choděj do mlíčňáků a ne do hospod.:)))

0/0
27.11.2009 15:52

Blekota

Re: Souhlasím a přidávám se

A vy si zasloužíte tečku. Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozýváááá

0/0
27.11.2009 15:51

Lord.Fingolfin

Re: Kouření v restauraci

Je ale rozdíl v tom, co může běžný člověk odhalit. Stát by měl provádět kontroly, aby jídlo nebylo závadné z hlediska, které není běžný člověk odhalit. Ale v podstatě je stejně na zákazníkovi, jak si vybere. Když budu nacházet v jídle vlasy nebo uvidím, že jídlo podávají na ušmudlaném nádobí, tak snad vím, jestli jsem nebo nejsem prase.

0/0
27.11.2009 15:50

Tomáš

Re: Především by kuřáci měli platit

Souhlasím, i když před časem jsem četl pěknou analýzu, ze které vycházelo, že kouření je pro stát výhodné a to i při započítání nákladů na vyšší zdravotní péči. Kromě výběru spotřebních daní jsou hlavní úsporou nevyplacené důchody kvůli předčasné úmrtnosti kuřáků. Pokud by lidi najednou přestali kouřit, náš penzijní systém by v horizontu několika málo let zkolaboval.

0/0
27.11.2009 15:49

Lord.Fingolfin

Re: Především by kuřáci měli platit

To by asi nebylo, ale souhlasím. Ať mají rizikoví lidé vyšší odvody a to ať jde o přežírače, kuřáky nebo třeba motorkáře.

0/0
27.11.2009 15:48

Tomáš

Nejpřekvapivější výsledek?

Například já jsem zapřísáhlý nekuřák a zároveň odpůrce zákazu kouření. Je to další regulace, která dělá z lidí ovce. V Praze už dnes podle mě není skoro nikde problém buď jít do přímo nekuřáce restaurace nebo v restauraci do nekuřáckého oddělení. Už řadu let jsem v kuřácké restauraci nebyl a žádný problém s tím nezaznamenal. Zákaz je jen socialistická zvůle. kde kdosi má nutkavou potřebu chránit nás, pitomce, kteří nevíme, co je pro nás dobré.

BTW: medici by se měli věnovat medicíně a nefušovat do věcí, kterým evidentně nerozumějí, např. provádění průzkumů veřejného mínění. Metodicky je ten jejich průzkum úplně nesmyslný.

0/0
27.11.2009 15:47

Kyhovyra

je to jen opičárna

Pokud stát chce chránit nekuřáky, ať  tabák netoleruje ale bere jako oficiální omamnou drogu, tabákovým výrobcům zakáže tabákové výrobky vyrábět. Pašování trestá, a má hromadný úbytek kuřáků. ale protože nechce přijít o velké peníze z prodeje tabáku, jen zakazuje drobnosti jako kouření na veřejných uzavřených místech a na zastávkách MHD.

0/0
27.11.2009 15:46

Lord.Fingolfin

Re: Když si můžou hospodští vybrat, zda

Ano, majitel restaurace by měl mít i právo vybrat si, kdo mu tam může a kdo ne. Jeho problém, když se bude okrádat o zisky ze starých/mladých/černých/bílých/teplých/studených. Jít do zakouřené hospody a pak se divit a nadávat je stejné jako jít do golfového klubu a chtít hrát fotbal.

0/0
27.11.2009 15:44

luis

Především by kuřáci měli platit

vyšší zdravotní pojistné ! Stejně jako feťáci a obézní.  To by pak bylo po kouření dost peněz ve zdravotnictví ! Ani tři pětky by nebylo třeba platit.

0/0
27.11.2009 15:44

stewie griffin

Re: Když si můžou hospodští vybrat, zda

to si uz vybiraji. podle toho jake mas tady silacke kecy, tak ty asi nebudes stalym hostem nejake hospudky.

0/0
27.11.2009 15:44

kuřák

Re: Když si můžou hospodští vybrat, zda

Konečně správný názor.

0/0
27.11.2009 15:43

Lord.Fingolfin

Re: Kouření v restauraci

Vy se neumíte sám rozhodovat? Nebo to bolí?

0/0
27.11.2009 15:42

stewie griffin

Re: Kouření v restauraci

ja jsem zase nekurak, ale kour z cigatery v hospode (a o ty tu jde predevsim) me obtezuje mene, nez spoceny sadlaty nekurak svym smradem z podpazdi a z ust nekde v tramvaji.

0/0
27.11.2009 15:42

KOMENTÁŘ Jindřicha Forejta: Jak prezident mohl z ARO jmenovat šéfa soudu

Premium Proč mohl prezident republiky v úterý 12. října bez komplikací jmenovat předsedu Krajského soudu v Brně, i když řadové...

Manželé v sukních. Gender Blender boří stereotypy v oblékání

Premium Oblékají se podle vlastních pravidel a svými outfity boří společenské konvence. Manželský pár Michaela a Vlastimil...

Jak se rodí sebevražda. Psychiatr Höschl nejen o schizofrenii a depresi

Premium Jak velká musí být síla, která člověka dožene k tomu, že si sám dobrovolně vezme život? Jaké jsou poslední myšlenky...