Manažer bude mít nyní zodpovědnost za celosvětové aktivity společnosti Tata, a to včetně britských luxusních značek Jaguar a Land Rover, které Tata koupila předloni od americké automobilky Ford Motor za 2,3 miliardy dolarů, což je zhruba 44 miliard korun.
V ohrožení je tak nezávislé rozhodování manažerů značek Jaguar a Land Rover, které tyto značky chápaly jako jednu ze svých výhod v konkurenčním boji v luxusním sektoru.
„Tata Motors očekává, že Forsterův příchod velmi pomůže jejím ambicím stát se skutečně mezinárodní společností,“ uvedla nicméně firma. Potvrdila tak názor Andrewa Sutherlanda z poradenské společnosti KPMG, že Tata Motors chce dosáhnout globální pozice. Sutherland také naznačil, že při koupi britských značek Jaguar a Land Rover stála Tata Motors zejména o jejich globální dealerskou síť.
Společnost Tata rovněž oznámila, že její celosvětový prodej se v lednu meziročně téměř zdvojnásobil na 85 714 vozů. Prodej samotných značek Jaguar a Land Rover se dokonce téměř ztrojnásobil na 16 269 aut.
Tata je známá mimo jiné jako výrobce nejlevnějšího automobilu světa Nano, jehož základní verze stojí 100 000 rupií, tedy zhruba 40 000 korun. Firma představila vůz Nano v lednu 2008.