O korunu dražší, zato o něco menší je bulvární deník Šíp.
Dnes poprvé vychází ve formátu zhruba polovičním než dosud, rozměrem se tak blíží třeba Nedělnímu Blesku. Podle údajů Ringieru, vydavatele Blesku, který loni koupil Aha!, devět z deseti lidí, kteří kupují denní bulvár, sáhne právě po těchto dvou denících. Šíp se tak chce odlišit a vydavatelství Vltava-Labe Press, jak řekl jeho šéf Zoltán Morvai, vytvořit moderní „pop noviny“. Na trhu tak bude zřejmě těsno, neboť tímto termínem expert Karel Hvížďala s německou zkušeností označuje všechny tuzemské nebulvární listy kromě Hospodářských novin.
„Hele, nebejval větší?“ ptá se v sauně jeden muž druhého, hledíc mu jakoby do rozkroku. „No bejval, ale teď se líp drží, a hlavně je mnohem zajímavější.
A manželka si ho taky nemůže vynachválit,“ dí druhý a zdvihá před kameru menší Šíp. To vše v televizní reklamě. Přistoupiloli vydavatelství k poslednímu pokusu zachránit Šíp se stejnou logikou jako reklamní tvůrci, podle nichž je přirozené si v sauně číst noviny, pak budou Aha! a Blesk brzy bez konkurence.
To Radiožurnál to rozjel ve velkém. Z internetových serverů, z časomíry před zprávami na Primě, ze stránek tisku, jakož i z obrazovek v hypermarketech shlíží moderátor Jan Pokorný s kolegy za zády v rámci reklamní kampaně, jež o vysílání Českého rozhlasu 1 hlásá, že „síla zpravodajství je v týmu, který ho připravuje“.