Čtvrtek 19. září 2024, svátek má Zita
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Lidovky.cz

Česko

Nova změnila logo, nekonečná smyčka je symbolem propojení s diváky

Nova slaví 30 let a při této příležitosti představila novou vizuální identitu hlavní stanice TV Nova. Hlavním grafickým prvkem se stává tzv. nekonečná smyčka, která tak nahrazuje dosavadní spirálu a bude se prolínat veškerými vizuálními výstupy televize foto: TV Nova

Televize Nova po sedmi letech změnila vizuální identitu své hlavní stanice. Stalo se tak u příležitosti letošních oslav 30. narozenin. Hlavním grafickým prvkem nového loga je takzvaná nekonečná smyčka, která tak nahrazuje dosavadní spirálu a bude se prolínat veškerými vizuálními výstupy televize.
  13:41

Podle televize nová vizuální identita symbolizuje vztah Novy k jejím divákům a to, že je staví do centra svého počínání. Diváci mohli změnu zaznamenat už v pátek ráno.

Redesign je výsledkem strategického rozhodnutí, které má za cíl propojit značku s diváky Novy.

„Chceme se více přiblížit našim divákům, chceme jim více naslouchat, ještě více stát na jejich straně. Změna toho, jak k nim nejen přes obrazovku promlouváme, je klíčovým krokem tímto směrem. Věříme, že se nové logo bude líbit,“ uvedl generální ředitel Novy Daniel Grunt.

Doplnil, že nový vizuál brzy dostane i stanice Nova Cinema.

Grafický design symbolizuje nekonečnou smyčku zábavy, logo je proto inspirováno i návratem ke kořenům. Hlavní barvou se stává modrá a doplňkové barvy jsou červená a bílá.

Kromě růžku obrazovky se s novým konceptem budou diváci potkávat třeba i na sociálních sítích, v upoutávkách, na externích reklamních plochách, ale i na akcích či na podpisových kartách nebo zpravodajských mikrofonech.

„Naše nová vizuální identita symbolizuje diváky jako vnitřní kruh a Novu jako ten vnější. Pro nás je to zpodobnění naší snahy vytvářet svět zábavy, který se nekonečně točí kolem našeho diváka,“ vysvětlil marketingový ředitel televize Jakub Strýček.

„Novou podobu naší značky jsme vyvíjeli velmi pečlivě, téměř celý rok. Zároveň jsme si chtěli půjčit i trošku toho, co pro diváky byla Nova v době, kdy před třiceti lety začínala vysílat. Doufám, že si to diváci nejen v nové podobě loga najdou,“ připojil.

„Naším cílem bylo zachovat dědictví, které s sebou značka Nova nese, ale zároveň najít nové, moderní pojetí, aplikovatelné na všechny současné i budoucí způsoby komunikace. Hledali jsme grafický symbol jasně rozpoznatelný napříč všemi platformami,“ přidala šéfka kreativy Jana Vavreková.

Podle ní je nekonečná smyčka základem nové brandové identity. „Společně se symbolem totiž měníme i způsob komunikace s naším divákem. Je to dialog, který nikdy nekončí. Posloucháme se, pomáháme si, inspirujeme se, informujeme a samozřejmě – bavíme se. Jsme tady jeden pro druhého. Vždycky,“ dodala Vaverková.

Grafickou a konceptuální část zastřešila newyorská agentura loyalkasper, jež stojí za podobnými projekty například pro Disney +, Paramount +, PEACOCK či MTV.

Předchozí podoba loga vznikla v roce 2017 u příležitosti 23. narozenin TV Nova, kdy zastřešila všechny své stanice pod název Skupiny Nova.

Autor:

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!