Diskuze
Ubereme dětem učiva, plánuje ministr školství Plaga. Ředitelé souhlasí
Děkujeme za pochopení.
P22a12v10e39l 41B13e52ň54o
...každém předmětu se dá vyloučit až padesát procent látky...dále zrušíme matiku maturantům...
...vytvoříme novou generaci vzdělaných odborníků pro nastávající obory, jako robotizace, kybernetika, IT, věda výzkum...proboha už je z toho ministerstva školství všechny vyžeňte...
J83a37n 79K47r95á45s62e81n28s14k23ý
Ano, je třeba žákům ubrat učivo, hlavně žádné biflování, hlavně neprocvičovat paměť! Podstatné je nepamatovat si, jak už Werich s Horníčkem doporučovali ("Nepamatovat si! To je nejlépe placené!" Horníček Werich předscény), a potom, budou-li si pamatovat, můžou se samostatně rozhodovat a zaujímat postoje nezávisle na neustále proměnlivém světě a jeho výkladu. Fixují si názory, které jsou po letech již zastaralé a tedy škodlivé. To nesmí být. Třeba - učili jsme se že existují jen dvě pohlaví? A to už je špatně, dnes jsme již pokročili a známe již na šest desítek pohlví! A pohlavní rozmnožování? Normálka, jako vždy. A že transka s gyem nemůže otěhotnět? Vždycky bylo určité množství páru neplodných, tak co, máme přeci kliniky asistované reprodukce - děkujeme pane babiši za vaše podnikatelské záměry. A k čemu si pamatovat, když máme strejdu googla, ten je vždy aktuální a lidé nemusí se obtěžovat uvažováním. Je pravdou, že paměť je důležitou součástí inteligence, ale co je to měření inteligence? Jen realivní po
J51a63n 10K67r87á84s23e46n73s71k24ý
Jen realivní poměr mezi blbými a chytrými, poměr, který se měnit nemůže, průměr sto procent bude vždy stejný. Tak co vyloučit z učiva?! V češtině větné rozbory, vždyť k čemu to je, zbytečně zatěžují děti třeba interpunkcí, k čemu je jim poznat rozdíl mezi "Na Sibiř! Né popravit!"a "Na Sibiř ne! Popravit!" To nemůžeme potřebovat, to bychom se daleko nedostali s dekonstrukcí textu. To bychom nemohli atkualizovat hry klasiků k potřebě dneška, i proti smyslu jejich díla! Pak sloučit národní literaturu s tou světovou, to odpadne žákům spousty látky. Komenský, Němcová, Čapek, Seifert, Havel - to úplně stačí. A už vůbec neučit o něčem tak zpátečnickém jako je národní obrození. Jak správně poukázal samotný šéf našich fízlů Koudelka, Národní obrození je součástí proruské propagandy! Učit toto, to je na kriminál! A vůbec, co je to národ? Takový zastaralý pojem, a nebezpečný! Národy jsou zdrojem všech válek! Národy je třeba zrušit! A pak bude mír! Geniální myšlenky bývají tak jednoduché.