Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

V Effie nejvíc bodovala Mark BBDO

PRAHA V letošním ročníku soutěže efektivity reklamních kampaní Effie ve dvou ze šesti kategorií zvítězila agentura Mark BBDO. Výsledky vyhlásil na závěr dvoudenní konference o médiích a marketingu Forum Media pořadatel soutěže Asociace komunikačních agentur (AKA).

Kampaň agentury Mark BBDO pro žvýkačky Orbit získala prvenství v kategorii potraviny a nápoje a kampaň pro GE Money Bank v kategorii finanční služby.

V kategorii ostatního rychloobrátkového zboží vyhrála agentura Euro RSCG Prague za kampaň pro firmu Oriflame. Agentura Wunderman si odnáší první cenu za antipirátskou guerillovou kampaň pro Microsoft v kategorii výrobky dlouhodobé spotřeby. V kategorii sociální, ekologický a kulturní marketing porota jako nejlepší vybrala kampaň agentury Proximity Prague pro Fond ohrožených dětí. V kategoriích ostatní služby nebyly ceny uděleny.

Efiie je soutěží, v níž se oceňují zejména výsledky kampaní. Podle pořadatelů vyhrávají kampaně, které úspěšně spojily všechny části marketingového programu: plánování, průzkum trhu, výběr médií, tvůrčí přístup a práci s rozpočtem.

Autor: