Sedmadvacetiletý jezdec z Kostelce nad Orlicí si po soutěži pochvaloval bezproblémové fungování vozu Škoda Fabia S2000. „Trať byla hodně náročná, někdy až moc rozbitá, ne všude se dalo kvůli spoustě kamenů jet naplno. Juho jel fantasticky, na něj jsme prostě neměli, on se na tomto povrchu snad narodil,“ uvedl Kopecký.
Hänninen se držel v čele Ruské rallye od čtvrteční první rychlostní zkoušky a až v sobotu si připsal první dílčí prohru na erzetě. Jedenáctý měřený úsek ovládl jeho krajan Anton Alen s fiatem. Další testy však již opět vyhrál Hänninen a celkem si tak připsal dvanáct nejlepších časů na rychlostních zkouškách. Dvě erzety byly v pátek zrušeny.
Výsledkem bylo nadšeno i vedení mladoboleslavského týmu. „Jsme všichni strašně šťastní. Pro další pokračování projektu je vítězství v soutěži tím správným impulzem. Rozhodně neusneme na vavřínech, věřím, že tento historický mezník pomůže celému projektu v jeho další budoucnosti a přiláká potenciální zájemce o náš vůz,“ uvedl šéf týmu Michal Hrabánek.
Ruská rallye: 1. Hänninen, Markkula (Fin./Škoda Fabia S2000) 1:45:15,2, 2. KOPECKÝ, STARÝ (Škoda Fabia S2000) -1:20,9, 3. Basso, Dotta (It./Fiat Grande Punto S2000) -4:06,0, Průběžné pořadí Intercontinental Rallye Challenge: 1. Meeke (Brit./Peugeot 207 S2000) 30, 2. KOPECKÝ 29, 3. Loix (Bel./Peugeot 207 S2000) 24, ...6. Hänninen 14. Týmy: 1. Peugeot 71, 2. Škoda 43, 3. Mitsubishi 42.