Diskuze
Na Domažlicku se srazily Západní expres s osobním vlakem. Zemřeli oba strojvůdci a jedna cestující
Děkujeme za pochopení.
M82i98l81a24n 17N30e73s97p37o11r
Aha, takze expres mel stat a cekat az projede osobak. Ten expres asi byl expresem jen na trati z Mnichova po Ceske hranice a dal v Cesku zrychleny loudak.
S51t49a92n27i18s38l38a47v 35T73o98m49á35š
Tady něco nehrálo, mimo semaforů dostávají strojvedoucí pokyny k zastavení radiem. Poloha každého vlaku je k zjištění na internetu. Odhaduji to na momentální indispozici strojvedoucího rychlíku.
J42a28n 50K11u87d88e12r14a
To aby jeden pomalu napsal zavet, kdyz nastupuje do vagonu. Jakto, ze nareagovalo bezp.zarizeni?? Snad zijeme v 21. stoleti, tyhle veci by mely byt davno minulost.
P12a61v27e28l 67M31o53l10í15k
Situace došla už tak daleko, že skoro není dne, kdy by ajznboňáci neměli ani jeden průšvih. České dráhy mi připomínají neřízenou střelu. Vedení ČD opakovaně selhává.
A29l55e28x23a71n96d41r80a 18D98í41t88ě56t86o55v57á
Nejepší řešení je privatizace Českých drah, jenomže tam je dodnes ulitých tolik netáhel a nemakačenků s ukrytou rudou knížkou a průkazkou STB, že to stále ještě není asi politicky průhozí...
K46a72r89e32l 88V35o76j29t16í15š77e95k
Ještě v dobách budování socialismu přišel odborář a velký soudruh strojvedoucí Dano z depa Masarykovo nádraží s iniciativou zavést jednomužnou obsluhu na lokomotivách. Sudruzi se toho chytil a zrušili funkci pomocníka strojvedoucího. Úspory mezd, které to přineslo, byly vydávány za úspěch socialistického způsobu hospodaření. Tento způsob převzaly i porevoluční železnice. Veškerou zodpovědnost za životy lidí a miliardové hodnoty majetku železnic nese jen jediný muž a tím je strovedoucí. Už naši předkové věděli, že člověk je tvor chybující a proto zavedli na železnici několikastupńovou kontrolu činnosti lokomotivních čet. Jeden člověk v těžké a zodpovědné službě je obrovské riziko pro bezpečnost dopravy. Ale zodpovědní jsou zřejmě přesvědčeni, že úspory na mzdách pomocníků strojvedoucích jsou větší, než škody způsobené jednomužnou obsluhou lokomotiv. A navíc na mnoha tratích chybí kvalitní zabezpečení. Raději se investují peníze do funkcionářů na MD, než do kvalitního zabezpečení. Příkla
M55i22l72a31n 87N26e90s70p33o66r
Na Zapade jezdi jen se strojvedoucim uz za hlubokeho CSSR komunismu a tak vysoka kadence nehod tam neni. Asi to bude v bezpecnostnich zarizenich, mas cervenou, tak se lokomotiva nerozjede a i pri projeti cervene se lokomotiva hned vypne a vypne se i u protijedoucimu vlaku, nez se ten problem vyresi.
S12t61a39n55i73s71l70a42v 18M49e58l68i55c64h94a34r
Peníze se (před volbami) rozházejí na zadarmiko cestování pro důchodce a študáky a na zabezpečovačku už se holt nedostane. Možná ještě tak na banánové plantáže, těm by se u nás dařilo...
P45e29t21r 73M13i31n45a64r
Uklidněte se. Tak se to dělá skoro všude. Ne na Ukrajině. Jistě. I vy možná nakonec budete důchodce. Vy jste ale docela jako ta Pekarová. Ta by těm lidem nanic, důchodcům, nedala nic. A peníze by raději dala na beloruskou revoluci. Docela se množíte se. Děs.
J82a35n 47V94a21c79e22k
Jasně se potvrzuje, že řízení železničního provozu je potřeba reformovat.
P69e58t79r 13M57i44n72a69r
A neposlouchat naftové giganty a postavit dvoukolejky. No jo, kdo by to holt dnes platil. Že. Havloidi raději kradou.