Samotná funkce ředitele Radiožurnálu tím zaniká. Ředitelem se měl v létě stát Alexandr Pícha, těsně předtím ale kandidaturu stáhl, neshodl se totiž s radními. Dál zůstává šéfredaktorem Radiožurnálu.
Hikelová bude muset přechodem na vyšší úroveň opustit svou dosavadní funkci šéfredaktorky Rádia Česko. Za sebe plánuje navrhnout hlavní editorku stanice Patricii Polanskou. Pod ředitelku Hikelovou bude nově spadat i deset zahraničních zpravodajů rozhlasu, kteří dosud byli podřízeni přímo generálnímu řediteli. Kasík si dál ponechal pravomoc jmenovat je.
Hikelová nechystá personální revoluci. Ráda by ale přemluvila k návratu některé z těch, kteří nedávno odešli z rozhlasu do jiných médií. S pomocí novinářů, kteří mají jméno a jsou důvěryhodní, chce Radiožurnálu „vrátit kredit“, jak říká: „Zpravodajství a publicistika jsou jednou z hlavních konkurenčních výhod Českého rozhlasu oproti komerčním stanicím. Nikdy nebudeme moci dávat tolik peněz do reklamy.
Kvalitní zpravodajství, které budou citovat i ostatní média, je ale nejlepší reklamou, a navíc nic nestojí.“ Do ostatního programu sahat příliš nechce: „Mechaniku vysílání nastavila Bára Tachecí, s tím, že Alex Pícha ji v některých věcech trochu porušil. Dynamiku vysílací hodiny chci zachovat, se stávajícím poměrem mluveného slova a hudby, ale mluvenému slovu dodat obsah,“ přibližuje Hikelová. „Přijde mi, že poslední dobou se Radiožurnál až příliš orientuje na témata zajímavostní, spotřebitelská. Ráno by ale měly jít opravdu dobře zpracované zpravodajské materiály, namísto příspěvků třeba o nákupech vánočních stromků.“ Posílit chce hlavně ekonomické zprávy.
A kloní se k tomu, aby aktuální publicistika znovu dostala šéfa. „Pod něj by spadaly polední Ozvěny dne, 20 minut Martina Veselovského, Radiofórum a večerní Stalo se dnes, i případné krátké publicistické formáty, jež mohou přibýt v denním vysílání,“ doplnila.