Diskuse k článku: Za bezproblémové řízení vlaku vyšší plat. Ťok chce zavést bodový systém pro strojvedoucí

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 8
  • Poslední: 8.3. 2019 9:47
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
M. Marek 8.3.2019 9:47

to má pravdu ministr...v případě čelní srážky, bych tomu strojvůdcovi, co to zavinil nedával už vůbec nic...a všechno by to šlo, i s prémiema za bezchybné vedení vlaku, rovnou na pohřební výlohy toho druhého...

L. Šarina 6.3.2019 6:52

Plnění pracovních poviností je zákon. Pamatuji si dobu v totalitě, že v naší továrně za včastný příchod do zaměstnání byl příplatek. Ten Ťok je vážně katastrofa! nchci řící že přímo --- .

V. Kotas 5.3.2019 16:27

A co takhle návrat k jednomu podniku/firmě - ČD, místo 3, s neuvěřitelným množstvím papalášů, úřednictva.

V. Václav 5.3.2019 17:51

a co takhle jenom jeden podnik v každém rezortu? Všechno znárodnit a je to.

V. Kotas 5.3.2019 18:16

Za dob jednoho podniku - Českých drah, to fungovalo, už od dob císaře pána až přes těch blbejch 40let.

K. Nakobyl 5.3.2019 16:14

ano,návrat ke starému a osvědčenému. Dnešní strojvedoucí jsou rychlokvašky nebo důchodci. Hlavně však to první. Dřív po škole či vyučení černému řemeslu minimálně rok na dílně, pak zácvik, potom min rok jako pomocník a teprve definitiva s licencí. Dnes jezdí za půl roku.

K. Čtvrtý 5.3.2019 16:13

malinko to Ťoku upravíme, za bezproblémové řízení stávající plat, s problémy patřičné krácení. takto to funguje v soukromém sektoru, ty socialisto rozhazovačnej.

Uplnej Vypatlanec 5.3.2019 16:16

:-))))

Najdete na Lidovky.cz