Za nás bylo líp, hlásá ANO na billboardech. Připomíná levnější elektřinu i pivo

  15:38aktualizováno  15:38
Hnutí ANO vsadilo v další části volební kampaně na to, že bude lidem připomínat, jak byly za jeho vlády nižší nájmy, stavělo se více bytů, byla levnější elektřina, chléb či pivo a drobní živnostníci měli nižší sociální odvody. To je doplněno heslem „Za nás bylo líp!“, či „Za Babiše bylo líp!“, což vychází z dřívějšího sloganu „ANO, bude líp“, s nímž hnutí vyhrálo parlamentní volby v roce 2017.
Plakáty hnutí Ano pro volby v roce 2025

Plakáty hnutí Ano pro volby v roce 2025 | foto: hnutí ANO

Pražané si cestou do práce metrem mohli všimnout nových citylightů s tváří pražského volebního lídra, prvního místopředsedy ANO a místopředsedy Sněmovny Karla Havlíčka, jak přesvědčuje voliče, že za vlády ANO byly o 24 procent nižší nájmy.

Podle mluvčího ANO Martina Vodičky nejde jen o Havlíčkovu iniciativu, ale o širší součást kampaně před podzimními sněmovními volbami.

„Na velkoformátových plochách po celé republice je předseda Babiš s vševypovídajícím heslem ‚Na straně Česka‘. To je doplněno billboardy, citylighty, ale i plakátovými formáty s tématem ‚Za Babiše bylo líp‘, respektive ‚Za nás bylo líp‘,“ uvedl mluvčí hnutí ANO.

Prezident Petr Pavel stále ještě nevyhlásil termín voleb do Sněmovny, takže volební kampaň ještě oficiálně nezačala, což znamená, že se výdaje za novou část kampaně hnutí ANO nezapočítají do limitu nákladů, které nesmějí v případě voleb do Sněmovny překročit 90 milionů korun.

Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.