V zácpách totiž opakovaně uvízly i autobusy plné lidí. „Cestujícím jedoucím ze Slavkova doporučujeme při cestě do Brna využívat vlakové linky S6 a R6, které jezdí ve špičce každých 30 minut. Cestujícím ve směru od Hustopečí a Židlochovic doporučujeme vlakové linky S3 z Hrušovan nebo Rajhradu, které jezdí rovněž po 30 minutách,“ informoval Květoslav Havlík z Kordisu.
Kvůli opravě křižovatky se počet pruhů na přilehlých silnicích snížil na polovinu – ve směru z Brna na jeden a v opačném na dva. To ale vozidlům nestačí, ucpané jsou i souběžné ulice.
Problémy řidičů hned tak neskončí. „Toto dopravní omezení potrvá do 31. července,“ sdělila Věra Hoderová z Ředitelství silnic a dálnic, které práce zajišťuje. V některých úsecích dosahují vyjeté koleje po obou stranách hloubky mezi patnácti a šedesáti milimetry.
Podle Hoderové je oprava křižovatky i navazujících silnic součástí generální rekonstrukce přibližně dvě desítky let staré rychlostní silnice z Brna do Rajhradu a naváže na ni dostavba dálnice mezi Pohořelicemi a státní hranicí v Mikulově. Brno tak získá přímé dálniční spojení s Vídní.
Vydání| Tato zpráva vyšla v prvním vydání
Regionální mutace| Lidové noviny - Brno


















