Tato střecha je v případě Lexusu IS 250C velmi pečlivě navržená. Jedná se o mechanismus, který pohání ne méně než 15 motorů, které jsou ovládány na základě údajů z 37 různých čidel. Chod střechy, stejně tak jako její čalounění, je na velmi vysoké úrovni, avšak na druhou stranu lze říci, že odpovídají standardu své značky. Určitou zvláštností je, že Lexus se rozhodl ponechat viditelné zadní ochranné oblouky a nepoužil vystřelovací systém, který je umožní schovat a vytvoří čistší vzhled zadní části vozu.
Při jízdě překvapí velmi nízká hlučnost. Ta se projevuje nejen při jízdě s uzavřenou střechou, ale zejména při jízdě bez ní. Propracovaná aerodynamika je poznat tím, že dovnitř pronikají turbulence větru jen minimálně. Když se navíc nad zadní sedadla umístí větrolam, můžete po dálnicích cestovat velmi vysokými rychlostmi bez toho, aby vám za krk jakkoliv intenzivně foukalo. Právě v tom je jedna ze silných stránek novinky od Lexusu.
O pečlivosti Lexusu při vývoji tohoto otevřeného vozu svědčí i fakt, že podle pozice střechy se mění charakteristika klimatizace, ale například také ekvalizér velmi kvalitní audiosoustavy.
Japonská automobilka tento model nabízí v kombinaci s jediným motorem, kterým je zážehový šestiválec s výkonem 208 koní. Jedná se o stejný motor, který v testu sedanu IS 250 ukázal svoji vysokou míru kultivovanosti, ochoty k vytáčení i nízké spotřeby paliva. Nárůst hmotnosti otevřeného provedení o 170 kg, který je důsledkem nejen samotné střechy, ale především masivních výztuh podlahy zajišťujících potřebnou tuhost karoserie, však živost motoru poněkud utlumuje. Lexus nabízí otevřenou verzi modelu IS za 1 289 000 Kč. Automobil přichází s velmi bohatou výbavou, kterou lze dále rozšířit o mnoho dalších, vysloveně luxusních prvků.