náhledy
Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) ve spolupráci s ČVUT provedlo 31. července 2019 destrukční zátěžový test ocelového mostu v Petrově nad Desnou na Šumpersku.
Autor: ČTK
Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) ve spolupráci s ČVUT provedlo 31. července 2019 destrukční zátěžový test ocelového mostu v Petrově nad Desnou na Šumpersku. Na snímku jsou pytle s pískem, z nichž každý váží kolem 1,5 tuny.
Autor: ČTK
Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) ve spolupráci s ČVUT provedlo 31. července 2019 destrukční zátěžový test ocelového mostu v Petrově nad Desnou na Šumpersku.
Autor: ČTK
31. 7. 2019, Petrov nad Desnou (okres Šumperk), destrukční zátěžový test ocelového mostu, který provádí ŘSD ve spolupráci s ČVUT. Od úterý je ocelový most postupně zatěžován, odborníci zjišťují, jakému přetížení konstrukce odolá. Připraveno je zhruba 520 tun zátěže. Na místě zničeného mostu bude postaven nový železobetonový most.
Autor: Stanislav Heloňa, MAFRA
Ředitelství silnic a dálnic ve spolupráci s ČVUT provedlo 31. července 2019 destrukční zátěžový test ocelového mostu v Petrově nad Desnou na Šumpersku. Na snímku je geodet Petr Jašek s laserovým skenerem.
Autor: ČTK
31. 7. 2019, Petrov nad Desnou (okres Šumperk), destrukční zátěžový test ocelového mostu, který provádí ŘSD ve spolupráci s ČVUT. Od úterý je ocelový most postupně zatěžován, odborníci zjišťují, jakému přetížení konstrukce odolá. Připraveno je zhruba 520 tun zátěže. Na místě zničeného mostu bude postaven nový železobetonový most.
Autor: Stanislav Heloňa, MAFRA
31. 7. 2019, Petrov nad Desnou (okres Šumperk), destrukční zátěžový test ocelového mostu, který provádí ŘSD ve spolupráci s ČVUT. Od úterý je ocelový most postupně zatěžován, odborníci zjišťují, jakému přetížení konstrukce odolá. Připraveno je zhruba 520 tun zátěže. Na místě zničeného mostu bude postaven nový železobetonový most.
Autor: Stanislav Heloňa, MAFRA
31. 7. 2019, Petrov nad Desnou (okres Šumperk), destrukční zátěžový test ocelového mostu, který provádí ŘSD ve spolupráci s ČVUT. Od úterý je ocelový most postupně zatěžován, odborníci zjišťují, jakému přetížení konstrukce odolá. Připraveno je zhruba 520 tun zátěže. Na místě zničeného mostu bude postaven nový železobetonový most.
Autor: Stanislav Heloňa, MAFRA
Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) ve spolupráci s ČVUT provedlo 31. července 2019 destrukční zátěžový test ocelového mostu v Petrově nad Desnou na Šumpersku. Odborníci postupně na most z roku 1906 vyrobený v mostárně bratří Kleinů naskládali 500 tunpanelů a vaků se štěrkem, most však zátěži odolal a na připravené pilíře se nezhroutil. Naměřená data o chování konstrukce pod enormním zatížením v budoucnu poslouží při stavbě nových přemostění či opravách mostů.
Autor: ČTK
Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) ve spolupráci s ČVUT provedlo 31. července 2019 destrukční zátěžový test ocelového mostu v Petrově nad Desnou na Šumpersku. Odborníci postupně na most z roku 1906 vyrobený v mostárně bratří Kleinů naskládali 500 tunpanelů a vaků se štěrkem, most však zátěži odolal a na připravené pilíře se nezhroutil. Naměřená data o chování konstrukce pod enormním zatížením v budoucnu poslouží při stavbě nových přemostění či opravách mostů.
Autor: ČTK