Příkladem může být nové obří kino v americkém Kansas City pojmenované Fork & Screen (Vidlička a promítací plátno). Kromě třiceti kinosálů s běžným popcornem a limonádou nabízí také jedenáct nově navržených sálů s polstrovanými poduškami, alkoholickými nápoji a plnohodnotnou kuchyní. V té nesmí chybět parmezánové hranolky, thajské kuře na kokosu nebo čokoládový perník Darkiccino. Restaurace jako součást kina existují už desetiletí, ale v posledních letech se dostávají do popředí.
Provozovatelé komplexů hledají nové způsoby jak přilákat zákazníky, zejména ty starší, kteří nemají hluboko do kapsy, ale už je přešla chuť na nezdravé jídlo, nepohodlné sedačky a povykující teenagery. „Večeře a film je jedna možnost. Pokud si chcete dát po filmu skleničku, nabízíme to také,“ láká mluvčí společnosti Andy DiOrio. „Víme, že to není pořád pro každého, ale je to občas pro každého,“ doplňuje ho konkurent Kirk Senior, který podobné kino provozuje v Jižním Barringtonu v Illinois.
Zatímco na nejstarší generaci se jde s humrem a sklenkou dobrého vína, na nejmladší se používá mnohem tvrdší kalibr. Specializovaný britský server Baby Website ve svém průzkumu zjistil, že ukolébávání miminek dostalo zcela nový rozměr - maminky dávají přednost před klasickými ukolébavkami popu a rocku. A jaké jsou nejoblíbenější songy? Angels v podání Robbieho Williamse nebo Wonderwall od Oasis. „Myslím, že většina matek, které jsou doma s dětmi, si přes den zapne rádio, a tak se jim chytlavá muzika i během uspávání potomků vynoří na mysli,“ míní mluvčí stránek Kathryn Crawfordová. Velká část ze dvou tisíc vyzpovídaných maminek si navíc myslí, že ukolébavky jsou příliš staromódní, nebo si nepamatují text.
Ale vraťme se ještě na chvíli k filmu. Americký režisér a tvůrce Titaniku James Cameron varoval své fanoušky, že jeho nové sci-fiAvatar natočené pomocí 3D techniky nemusí být tak ohromující, jak si jeho fandové na internetových fórech představují. „Cokoli si (fanoušci) myslí, že to bude, to pravděpodobně není,“ mírní přehnané očekávání režisér. Film je totiž stále v produkci a Cameron nemá připravený ani trailer. A o tom, jestli Avatar překoná kasovní trhák Titanik, Cameron už raději nepřemýšlí. „Šel jsem ven a opil se, když jsem na to myslel. A pak jsem se přes to dostal,“ říká.