Tedy za auto, který Cicala už patnáct let nemá, protože ho se všemi náležitostmi prodala jinému majiteli. „To auto jsem tehdy odhlásila z registru, předala jsem ho novému majiteli a tím to pro mne skončilo. Když jsem proto dostala ten dopis s pokutou, dost mě rozlítil,“ říká Cicala.
Pražanka se ale nevzdala, do kanceláře pojistitelů zavolala, aby situaci vysvětlila. „Řekli mně pouze, že mám měsíc na to, abych jim dokázala, že už auto nemám. Dojela jsem proto na magistrát, požádala o výpis z registru vozidel a to auto tam nebylo. Nechápu tedy, jak přišli na to, že je favorit stále můj,“ kroutí hlavou Cicala. Ta už důkaz zaslala kanceláři a čeká jediné - omilostnění. A ještě něco. „Jelikož mě jejich obsílka sebrala čas, donutila jet na úřad a zaslat odpověď, všechno jsem jí to napočítala. Jako odškodné chci 2500 korun,“ dodala Cicala.
A co na to ČKP? Svou chybu přiznává s tím, že k ní dochází velmi zřídka. „Asi v jednom procentu případů se toto opravdu stane. Je to tím, že nedostaneme zcela aktuální údaje z registru vozidel. Všem lidem, které takto neprávem obešleme, se omlouváme,“ kaje se Jana Čechová z PR agentury, která ČKP zastupuje.