ZLÍN Již posedmé se v rámci 49. ročníku Mezinárodního festivalu filmů pro děti a mládež ve Zlíně uskuteční Mezinárodní soutěž reklamy Duhová kulička. Letošní ročník se bude konat ve dnech 3.–4. června 2009. Proti minulosti se organizátoři rozhodli položit hlavní důraz na etiku reklamy a zodpovědnost reklamních tvůrců. „Rozhodli jsme se udělat z Duhové kuličky mezinárodní festival zodpovědné reklamy, protože právě zodpovědnost považujeme za klíčovou v komerční komunikaci,“ uvedla manažerka projektu Nela Fišerová. Partnerem soutěže se proto stala Rada pro reklamu. Součástí Duhové kuličky bude konference, určená nejen lidem z reklamy, ale i učitelům, zajímajícím se o oblast mediální výchovy. Změny potkaly také soutěžní kategorie, které nyní tvoří televizní spoty, tisková reklama, nová média a direct mail. O vítězích jednotlivých kategorií rozhodne mezinárodní porota.
Duhovou kuličku čekají změny
DĚTI A REKLAMA
Armáda tvoří registr potenciálních branců. Speciální systém má zmapovat, kdo by byl schopen bránit Česko
Za návrat černého kašle mohou i nové vakcíny, říká virolog. Upozorňuje také na vliv migrace z východu
Cíl útoku: Moskva. Teroristé Islámského státu se upnuli na Rusko, jsou z nich nervózní i tálibánci
Ojeté elektroauto je dobrá koupě. Životností překoná diesel či benzin, pozor jen na jednu „výbušnou“ věc
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!