Komedie mísící humor i slzy pojednává o nečekaně opuštěné ženě středního věku, která musí nalézt nový smysl života. „I po těch čtrnácti letech je text pro mě báječný. Stále mě totiž baví si hrát, ale i to, že pokaždé musím přesvědčit publikum, aby si hrálo se mnou,“ řekla Balzerová. Diví se, že to s ní na jevišti vydržely všechny kostýmy včetně vycpaného hafana. ̈
Žánr monodramatu je herečce blízký. „Musíte hrábnout do největší autenticity, které jste schopen. Hrát metr od tváří diváků a nechat si nahlédnout do srdce, do očí i do hlavy. Je těžké najít míru divadelní stylizace a zároveň, aby to bylo pravdivé. Je to to nejtěžší, co na divadle znám,“ řekla.
Aronová, která hru věnovala všem, kteří ne vlastní vinou zůstali sami, byla kdysi přítomna premiéře, kterou původně v pražské Viole uvedl producent Jan Balzer.
Úspěšný Sluha dvou pánů
Vysokým počtem repríz se mohou pochlubit i další představení. Koncem roku se 600. reprízou Goldoniho komedie Sluha dvou pánů po dvaadvaceti letech od premiéry rozloučil s Národním divadlem Miroslav Donutil. Podobně loni v červnu vystoupil naposled na vinohradském jevišti Viktor Preiss ve Feydeauově frašce Brouk v hlavě, která měla během dvaceti let 363 repríz.
Mnohem víc jich má podle statistik inscenace Kouzelného cirkusu v Laterně magice - 6392. Už 26 let se hraje v Říši loutek v Praze marionetové provedení Mozartova Dona Giovanniho. Za tu dobu mělo přes 5500 repríz, které zhlédlo přes 700 000 diváků i na 90 místech Evropy, Afriky a Asie.