Sobota 3. června 2023, svátek má Tamara
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Lidovky.cz

Diskuse k článku

Euforie kolem kauzy Rath není na místě

Zatímco podobně odvážných a schopných státních zástupců jako Lenka Bradáčová by se našlo několik, kvalitních lidí u policie rychle ubývá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Gandalfbily

No už dlouho jsem si
nepřečetl kompletní životopis pana Martince. K Milanu Královi jen tohle. V pondělí ráno než se zastřelil byl u pana Martince. A odešel odtud asi už rozhodnut. Nemá cenu špínu typu Martinec řešit. Ale spolehát na GIBS?? O přátelství pana Brunclíka a Martince si štěbetají ptáci. Bártovy obálky a reakce Brunclíka formou jejich rychlého zametení, oznámení na inspekci na Cícera a Martince a jejich zametení atd. Kdy už konečně tyhle špíny z policie zmizí?? Kolego Ondracek for president zjisti si fakta nebo mlč.
0/0
28.5.2012 18:29
Foto

Ondracek For President

Jak kreativní odpověď.
Skutečně podařená hříčka.Možná by bylo lepší, kdyby jste tu rozvedl, jak jste po odchodu do civilu z ÚOKFK po nějaké době žádal o možnost se na útvar (který tady teď s Ondráčkem vesele špiníte) vrátit. Nebo to bylo zase celý jinak?Ovšem vaše reakce pod článkem osoby "Ssss" skutečně velmi silně dokazuje, že zoufalec fakt jste.
0/0
27.5.2012 18:42
Foto

Miroslavdrahota

vzkaz pro "Ondracek for president"
Nebudu se trápit pro to, co zde o  mne píšete za mými zády. Jednoduše to znamená, že jsem o krok před Vámi a Vy jste v dokonalé pozici políbit mi -však Vy víte co :-)))))) 
0/0
27.5.2012 17:41
Foto

Zerocfdix

a jaká je tedy ta situace vy chytrej
a jestli je tady někdo zoufalec, tak to jistě není Drahota, Ondráček a jiní, ale je to  výše jmenovaný pan ředitel a jeho dutohlaví  pochopové. Jmenovaní"zoufalci", jak říkáte, se však dokázali poměrně slušně uplatnit i v civilu, což někteří rádoby "policejní manažeři" leckdy nedokážou a nedokázali.Máte pravdu, že se debata k Rathovi jaksi zvrhla někam jinam, ale to vyplynulo ze situace, zejména z tzv. prohlášení pana ředitele Martince.
0/0
27.5.2012 16:21
Foto

Ondracek For President

Klidně povol ...
Debata k Rathovi se tu lehce zvrhla. Tlučhuba Ssss je tak mimo, že trumfunul i samotného velkého damagoga Ondráčka a to je opravdu co říct. Dávat plk. Martincovi tímhle způsobem za vinu smrt kolegy Krále je neprosto mimo realitu a především dost nechutný. A skutečnost, že je to tu více méně schvalováno jen ukazuje, že Ondráček a spol. nejsou normální. Reakci zoufalce Drahoty, kterej autorovi článku soustavně s rozběhem skáče do zadku, se už není co divit. Už jen čekám, až tu napíše něco vy smyslu „Miluju Zdeňka“.Takže jestli tyhle pseudo debaty čte ještě někdo normální (doufám, že tomu tak není), než výše chlístající mluvící koblihy, věřte mi, že situace u ÚOKFK je absolutně jiná a kdo má něco v hlavě tak to určitě ví.
0/0
26.5.2012 19:32
Foto

Miroslavdrahota

Zdeňku neměj strach
oni Ti nesahají ani pod kotník. Já a jistě i další slušní bývalí a současní pracovníci útvaru stojíme za Tebou.
0/0
25.5.2012 12:14
Foto

Miroslavdrahota

Naprosto přesně popsán stav
v jakém se útvar nachází. No a nyní se zbývá zeptat, co a kdy začně s tímto marastem dělat GIBS? Co by ještě chtěli více vědět? Co na to pan policejní prezident a ministr vnitra? Přeji všem slušným bývalým  kolegům  hodně trpělivosti a pevné nervy.Vydržte - M. Drahota
0/0
25.5.2012 12:11
Foto

Pokladník

Smekám
No, vystihl jste to přesně. Musím říci, že je mi z toho trochu smutno, když si pomyslím, že jak říká Mrdtinec , psi štěkají a karavana jde dál´´ To ta karavana je pěkně ohlodaná . Asi se odstěhuji do Řecka, prý tam mají levné ostrůvky a nebudu muset žít s vědomím těchto hnusů.......  Děkuji za článek.
0/0
25.5.2012 10:29
Foto

Ondráček Zdeněk

Uznání za statečnost
Tedy pane kolego musím říci, že jsem si početl. To jste se rozvášnil :-) . Je zřejmé, že o poměrech na ÚOKFK víte své a není Vám to lhostejné, což je dobře. Děkuji za takovou upřímnost s níž jste ty poměry uvnitř popsal. Já to uvádím "zabaleně", ale doufám, že i z toho se dá ledacos pochopit. Svým způsobem jsem za Stanovisko pana ředitele rád, protože proti tomu se lze bránit, ale byl bych nerad, kdyby si na mě chtěli zchladit žáhu, např. tím, že by nechali přeložit moji dosud sloužící manželku (v minulosti jsem to již osobně zažil a vím o tom své) nebo ji nechali GIBSem preventivně odstíhat (oni by si nějaké ta neoprávněné lustrace či únik informací zařídili). Víme o tom svoje.Děkuji za tuto morální podporu. 
0/0
25.5.2012 4:45
Foto

Ssss

Vydržet a nepovolit!
Jen na okraj musím konstatovat, že jsem až teď uviděl reakci rádoby ředitele Martince na článek dr. Ondráčka. A neodpustím si poznamenat, že vše, co autor původního článku napsal, sedí jako prdel na hrnec. A proto je reakce potrefené husy Mrdtince  jen důkazem toho, že tento chudák, který mj. vydává nejvíc reakcí ze všech policejních funkcionářů, čímž dokazuje svoji ubohost, je jen parodií na ředitele. Je mi líto všech podřízených a poctivých policajtů, kteří pod ním musí pracovat (kromě těch, které vrátil po svém návratu na útvar zpět na pomyslné a věřím, že jen krátkodobé výsluní). Pokud bych měl krátce zhodnotit jeho dosavadní úspěchy, pak začněme asi rok zpátky. Martinec se vrátil na místo jako king poté, co stál za profesní likvidací svého předchůdce, a to jen proto, že po funkci ředitele prahl už roky. Nevím, jestli by mu policejní prezident a jeho kamarád Petr Lessy tuto funkci dal, kdyby věděl o některých událostech z minulosti, ale kdoví, co ví Martinec na něj. Kdyby mu nabídli dělat ředitele krematoria tak by to jistě okamžitě vzal už před lety. Když už nemohl dělat ředitele dva roky předtím, kdy si dohadoval podobný post s bývalým primátorem Bémem, pracoval celou dobu na tom, aby se vrátil tam, odkud byl nucen v roce 2009, zejména pro podezření z vynášení informací různým politickým subjektům a novinářům odejít.Jen pár minut po nástupu do funkce zlikvidoval bývalého šéfa odboru daní Krále. Pár minut po  svém triumfálním nástupu si ho zavolal do kanceláře a zdeptal ho takovým způsobem, že tento policista se raději sám zastřelil, než aby Martinec splnil své výhružky o jeho profesní a osobní likvidaci. Nechávám stranou, jestli měl tento policista nějaké osobní problémy, ale jako nadřízený mu místo pomoci raději plivl do obličeje. Inspekce pochopitelně nic nezjistila, protože ti, co o rozhovoru věděli raději dodnes mlčí, a ti co odešli, těm už to nestojí za to. A to vše jen proto, aby na jeho místo dosadil Tomáše Dokulila, který byl před dvěma roky odejit z funkce vedoucího ostravské pobočky pro neschopnost, kdy podřízení si z něj dělali akorát legraci a jeho nezajímalo v podstatě nic jiného než aby byl každý den doma ve Zlíně včas služebním vozidlem. Likvidace nepohodlných policistů pokračovala i poté, když se při nejbližším rozdělování odměn pár dní po nástupu rozhodl koupit si loajalitu těch, kteří nebyli příliš aktivní za bývalého vedení. Ti ostatní raději odešli na jiná pracoviště nebo do civilu, než by s takovým podrazákem dále pracovali. A pak se to pomalu vracelo do starých kolejí. Navázání nestandardních dřívějších vztahů s šéfem FAU, který byl kdysi jeho spolunáměstem a který musel z útvaru rovněž odejít, tak jako i Martinec. Bůh ví, o čem si ti dva dnes a denně povídají, ale dovolená to asi není. A hlavně vytahování špíny na své náměstky z bývalého vedení, kteří raději odešli na jiná pracoviště, než by se s takovou lidskou kreaturou museli denně potkávat v kanceláři. Nikdo z těch, co před rokem odešli nebyli bezvýznamní policisté, ale lidé, za kterými bylo spousta dobré práce, ale pan Martinec nemá dodnes na práci nic jiného než tyto lidi pomlouvat a šířit o nich pomluvy a lži, aby jim jejich loajalitu k bývalému řediteli patřičně osladil. A tak mezi současnými policisty stále prohlašuje, že odešli jen ti, co to všechno brzdili a že je to vlastně dobře. A přitom se bál toto komukoliv z odcházejících říct do očí a uchyloval se k takovým praktikám jako bylo odposlouchávání telefonů prostřednictvím ÚOOZ, sledování a tajné prohlídky kanceláří nepohodlných kolegů. A byl to takový suverén, že si až doteď myslí, že o tom nikdo neví. Ale chlapec se nejspíš trochu zmýlil. Většina těchto lidí, které on doteď považuje za idioty, to celou dobu věděla. Navíc neopomněl nechat přes své přátele od novin uniknout informaci, jaké, že to odměny si vyplatili před jeho odchodem, přitom zapomněl zdůraznit kolik desítek tisíc pobral hned při svém nástupu na UOKFK on sám. A že to nebylo zrovna málo. A kdyby jen jedna odměna, ale hned několik a to byl na útvaru sotva pár týdnů a do konce roku to šlo o řád výš. Navíc se po jeho nástupu začaly množit schůzky s některými z novinářů a je zvláštní, že čas od času, už rok, unikají do médií a nejen tam informace od "dobře informovaného zdroje". Ale on je prostě takový, přímo jednat neumí a manipulace mu dělají náramnou radost o kterou se s některými oblíbenci rád podělí. A následovali další jako např. vedoucí ostravské pobočky, vedoucí mezinárodního odboru, zmíněný pplk dr. Ondráček, pplk. Zahálka, koordinátor operativy, a další více či méně důležití a zkušení policisté. V cestě mu také stáli ještě lidé z bývalé ústecké pobočky, jako např. Vincenz a Veselý. I těchto se rozhodl zbavit, protože nevěděl, jestli jim může důvěřovat. Nejprve se domníval, že ano, ale vše se zlomilo v době, kdy jeho náměstek Veselý podepsal žádost o vydání Bárty ke stíhání. On je totiž zbabělec, který by takovou žádost nikdy nepodepsal, zejména poté, co Bárta stál za jeho dosazením do funkce ředitele. Bylo mu jasné, že musí najít způsob jak se zbavit dalších lidí a proto se prostě rozhodl jim práci otrávit. A že se mu to povedlo! Místo toho stále staví na piedestál naprosto neschopného vedoucího odboru korupce, který slepě a bezhlavě splní za patřičnou měsíční odměnu všechny pokyny, jeho zástupce a největšího hulváta v rámci policie a zametače v kauze "odposlechy u Kočí" Němce, který jezdí za odměnu na studia v USA, neschopného policistu Dokulila a další a další přitakávače a přizdis..če. Je to prostě až k nevíře jak dlouho musí trvat, než někdo pozná, že 20-30 lidí neodešlo ze své vůle a přesvědčení, ale kvůli jednomu neschopnému a zákeřnému rádobyčehokolivřediteli.  A jak je vidět, tak mu podřízení důvěřují natolik, že o zásahu proti Rathovi a spol. až do poslední chvíle nic nevěděl. A proč taky. Aby začal žhavit linky Rampulům, Johnům, Cícerům, Šlachtům a všechno zase podělal? Pár hodin na to se prsí na tiskové konferenci, aby ukázal jak je dobrým a příkladným ředitelem a jaký útvar vlastně vede. Houby. Bez lidí dole by nebyl ničím a ti mu evidentně nevěří, a pokud někomu věří, tak je to státní zástupkyně z Ústí. To jsme to dopracovali, co ? Přijde doba, kdy někteří lidé možná promluví, vytáhnou svoje záznamy, a možná, že i GIBS začne konečně dělat svoji práci tak, jak se od takového sboru očekává, aby lidé jako Martinec nedělali ostudu už tak paralyzovanému a okopávanému sboru jako je policie.Čest všem poctivým a pracovitým policistům!
0/0
24.5.2012 22:27
Foto

J39i33b 30J28i58b 5674764527607

Místo hanopisů raději výsledky, pane magistře!
Nejlepší obrana proti nařčením jsou výsledky, pane magistře Martinče. Mnohem více nežli sepisování pamfletů s nesčetným opakováním jména ostouzeného (pro větší účinek při internetovém vyhledávání dotyčné osoby). Tak mě napadá… jak pokračujete ve věci Občanské žaloby? Doposud jsem nezaznamenal byť jen jediný relevantní výstup v této věci. http://www.neo2011.cz/obcanska_zaloba.pdf
0/0
22.5.2012 16:39
Foto

Pokladník

To se dalo čekat
Ano, co jiného může pan Martinec dělat, než pokračovat v tom, v čem je nejlepší. Pomlouvat a dehonestovat.   Držím palce pane Ondráčku.
0/0
22.5.2012 8:56
Foto

Selinux

zákon o nestátních zdravotnických zařízeních
reaguji takto, doplnit "po vláknu" se stává, alespoň pro mne už nepřehledné, máme víc jak 20 let "po sametu", v různých médiích se objevují různé články o různých kauzách (nevím, zda pravdivé či nepravdivé, ačkoliv u těch nepravdivých soudím, že by se měla strhnout lavina žaloba na poškozování dobrého jména, které ale nějak v médiích nenacházím), můžete namítnout, že média jsou v soukromých rukách a tudíž píší, co se redakci hodí, jenže já mám jiný problém, to o čem se mohu přesvědčit sám, na to média nepotřebuji, kde tedy ti co se prohánění v drahých autech, vlastní nemovitosti apod. na to všechno vzali? Žiju v Praze, mám tu přátele a řadu známých, nemám právní vzdělání, ale pár lidí z této branže znám ať už advokacie nebo justice nebo policie, umím si najít info na google, KN, OR, info o dotacích a obecně nejsem hluchý a slepý a vcelku tuším, co je účetní uzávěrka, zažil jsem kuponovou privatizaci, třásl se, když do IPB vlítla URNA jestli se ještě někdy dostanu ke svým celoživotním úsporám  a dalo by se pokračovat, tak mi tu prosím nevysvětlujte historii svazáků a cílených úniků info do médií, přes 20 let se tady manipuluje  s infomacemi, kdo je má vyhrává, kdo je může stočit pro svůj prospěch má cílovou pásku protrženou dávno před startem, víte, mám přátele i mezi lidmi, kterých se politické třenice o různá ministerstva dotkla, byli na postech pouhých referentů, bohužel byli i zostuzeni lidmi, o které bych neopřel ani špinavé kolo, tak co myslíte, že si o tom celém budu myslet? Politická PR totiž zapomíná na jednu ne nepodstatnou věc a to nepublikované infromace šířící se mezi lidmi, které nemůžou "upravovat" a ty sílí čím dál víc.p.s. můj nick není setinux, nýbrž seLinux - jak mnou preferovaný OS s úctou Selinux
0/0
21.5.2012 20:54
Foto

Selinux

pane Ondráčku, díky a držte
pane Ondráčku, díky a držte se, je to běh na dlouhou trať, snad  jednou politici dají ruce pryč od policie, tak, aby mohla skutečně být apolitická
0/0
21.5.2012 20:29
Foto

Zerocfdix

Velmi zajímavé prohlášení pana ředitele ÚOKFK
Velmi by mne zajímalo, proč pan ředitel rozhodl o přesunutí problematiky ochrany zájmů EU na jiný odbor, co ho k tomu vedlo? Proč věcně nepříslušný útvar - ÚOOZ umí tuto problematiku nejen vyhledat ale i zpracovat - viz. kauza týkající se evropských fondů na severu Čech? Proč jihočeská expozitura byla schopna vyhledat a zadokumentovat kauzu týkající se trestné činnosti v oblasti evropských fondů a specializovaný odbor nikoli? Kdo a s jakým výsledkem tedy vyšetřuje trestnou činnost v oblasti dotační politiky ? To jsou otázky, které pan ředitel dosud nezodpověděl.Pokus o dehonestování osoby pana Ondráčka ze strany ředitele ÚOKFK je více než trapný.  (některé věci , které uvedl, jsou značně zkreslené a nebo jde o výmysly)Řekl bych, že právě pan ředitel nese odpovědnost za stav útvaru. Tzv. brečet, že nemá lidi nikoho neomlouvá. Onehdy pan policejní prezident spolu s ministrem vnitra a potažmo premierem tvrdili , že není v zájmu nikoho oslabovat specializované útvary PČR určené pro boj s organizovaným zločinem a z finanční kriminalitou, korupci nevyjímaje. Proč lidé, kteří měli praxi v této oblasti - vyšetřování závažných kauz, odešli a odcházejí? Kde je chyba ?Panem ředitelem prezentované počty korupčních kauz, které byly vyšetřovány je jen strohé konstatování čísel. Chybí mi však informace, kolik těchto kauz bylo skutečně dotaženo k soudu a kolik těchto kauz bylo odsouzeno. Jaký objem finančních prostředků byl v rámci vyšetřování zajištěn?Těch otázek by bylo ještě mnoho a pan ředitel by měl být schopen je zodpovědět.
0/0
21.5.2012 20:28
Foto

Ondráček Zdeněk

Reakce ředitele ÚOKFK
Vážení čtenáři České pozice,už je to tady. Tak dlouho jsem si zahrával s ohněm, až to vzplálo. Pan ředitel protikorupční policie mi konečně věnoval nějaký čas a sepsal k mé osobě své stanovisko, které si můžete přečíst na stránkách Policie ČR.http://www.policie.cz/clanek/stanovisko-reditele-uokfk-skpv.aspxNebudu jej komentovat, opravovat nepravdy a polopravdy ani nijak doplňovat. Kdo mě zná ví, kdo ne může si o mě udělat svůj úsudek. Pokud bych byl novinář měl bych z toho radost, radost z toho, že dělám svoji práci dobře, protože potrefená husa se ozve (a ozvala). Když mě pan šéfredaktor István Léko požadal o tento článek nevěděl jsem, jak jej uchopit. Na ÚOKFK je totiž mnoho lidí, kterých si profesně velmi vážím, ale také celkem dost lidí (někteří ve velitelských funkcích), kteří by se mimo policii živili jen velmi obtížně. Obdobně tomu je na různých článcích státních zastupitelství. Celý článek není o kritice ÚOKFK, SZ a soudů, ale o (ne)funkčnosti systému. A když někdo chce dělat svoji práci musí hledat cestičky a bojovat i s tím systémem.Všem poctivým policistům přeji pevné nervy.emeritní pplk JUDr. PhDr. Zdeněk Ondráček, Ph.D. 
0/0
21.5.2012 19:00
Foto

Gandalfbily

???
Pokud vím, tak o vině rozhoduje soud. Pak teprve můžete o někom tvrdit, že je zločinec. A zatím žádný soud Svobodu ani Nešpůrka neodsoudil.
0/0
21.5.2012 7:54
Foto

Ondráček Zdeněk

čas běží
Bohužel, čas běží velmi rychle. Ten časový údaj více jak rok co se neřeší kauzy čerpání dotací EU je dnes již téměř dva roky. Ale koho by to zajímalo, že?A na stáže do zahraničí se často nejezdí něco učit, ale za odměnu pro chovné koně, aby posbírali certifikáty a osvědčení a alespoň papírově dokladovali svoji nepostradatelnost. Tažní přeci musí tahat, kdo by to za ně dělal.  
0/0
21.5.2012 6:52
Foto

Myslím si, že se krade bez
Myslím si, že se krade bez ohledu na stranu. Veřejná správa je nastavena tak, že odklánění je velmi snadné (máte-li na to žaludek) a stranické tričko v tom nehraje roli.
0/0
20.5.2012 20:53
Foto

Ctenarcp

Poslechněte, ať to celé posadíme na časovou osu
a kdy to tedy bylo lepší?  Za Vency Jakubíka a Standy Grosse? Nebo za Íčka?
0/0
20.5.2012 18:20
Foto

Zerocfdix

Děkuji, již bylo na čase
oni si tam ti dva tzv.  nedotknutelní dělají, co chtějí.
0/0
20.5.2012 17:48
Foto

Zerocfdix

dle mých informací bohužel nejsou
neboť ti, co proškoleni byli a ti co se v danné problematice již delší dobu výborně orientovali, bohužel  odešli . Specializovaný odbor na tuto probelamtiku - odbor korupce a ochrany zájmů EU tyto věci  nevyšetřuje více jak rok a věci týkající se ochrany zájmů EU - tedy zejména odhalování trestné činnosti v oblasti čerpání dotací z evropských fondů byly přesunuty na jiný odbor, kde mají své práce dost. No a o zahraničních stážích se nechte jenom zdát, pokud byl někdo v zahraničí, tak nikoli pro pochopení podstaty fondů. Odborníci prostě nejsou a ti co odešli, nebyli nikým nahrazeni. Nikdo to neřeší a nikoho to nezajímá. Věřte, že vím o čem mluvím.
0/0
20.5.2012 17:44
Foto

Ondráček umí
Cenná úvaha. Mé hlavě to vyhovuje.
0/0
20.5.2012 11:49
Foto

J84i21ř59í 60K47o27p83i25s 1896417323281

A to nejsou na UOKFK, žádní odborníci na Evropské fondy?
Vždyť přece někdo musel být proškolen, absolvovat zahraniční stáže apod.! Tato problematika je značně složitá a takový odborník není hotov během 3 měsíců zaškolení! Otázka potom je, buď tam odborníci nejsou, nebo jsou a nepracují tak jak mají!
0/0
20.5.2012 8:33
Foto

Ondráček Zdeněk

Vzkaz pro čtenáře
Vážení diskutující, zejména Pokladníku a Zerocfdixi,děkuji za Vaši podporu, kterou mi projevujete ve svých příspěvcích. Věřte, že na vztahy Nešpůrka s některými lidí z vedení odboru korupce ÚOKFK se také brzy zaměřím. Nyní sbírám informace a podklady pro to, aby článek byl zajímavý. Když to dosud nezajímalo vedení útvaru ani GIBS bude to snad zajímat čtenáře ČP. Věřte, že nechci do nikoho kopat, či někoho špinit, jen si myslím, že některé věci by neměly zůstat utajeny. Pokud chcete můžete mi své informace také sdělit. Cestu si určitě najít umíte :-)Všem přeji hezký den. 
0/0
20.5.2012 7:46
Foto

Ctenarcp

A pro v diskusi přítomné policisty jeden starší pořad
profilující dokonale Sabinu Slonkovou. Kubík se Slonkovou asi litují, že na natáčení přistoupili. http://www.ceskatelevize.cz/porady/10123228764-burianuv-den-zen/208562225300016/
0/0
20.5.2012 7:30
Foto

Ondráček Zdeněk

Odpověď
Děkuji za podporu. Nebojte odradit se nenechám. :-)
0/0
20.5.2012 7:26
Foto

Ctenarcp

Odkud má Sabina Slonková přepisy odposlechů?
Asi od někoho, komu důvěřuje, že jí nedá podvrh ... To by ji jako rezidentku v médiích odrovnalo. Kdo vlastně právě v této době přišel s nápadem založit Insider a zároveň nechat Slonkovou na Aktuálně.cz? Z veřejné historie Sabiny Slonkové: http://zivotopis.osobnosti.cz/sabina-slonkova.phphttp://blisty.cz/art/11834.htmlKarel Rziepel alias Citron, známý z kauzy bývalého generálního sekretáře ministerstva zahraničí Karla Srby, stráví ve vězení šest let za pokus o vraždu.  http://www.novinky.cz/krimi/48964-recidivista-citron-dostal-sest-let.html  Citrón v roce 2011 o "práci" policie na politickou objednávku: ROZHOVOR: Když se s ním bavíte, tak nevíte čemu věřit dřív. Ve druhé větě vyvrací to, o čem přesvědčivě vyprávěl v té první. Vymýšlí si? Mate? Bojí se? Těžko říct! Ale všechny jeho verze jsou pro posluchače přitažlivé. Třeba, když vypráví, proč nezabil reportérku Sabinu Slonkovou.„Kdybych věděl, co o mně bude dneska vyprávět, tak to udělám," říká dnes Vimperák Karel Rziepel, kterého celá republika zná pod přezdívkou Citron. Za chvíli ale tvrdí opak. „Nikdy bych nesáhnul na matku od dětí," dušuje se. http://vimperk.eu/vimpersko/2856-mel-jsem-zabit-i-janka-kroupu-tvrdi-dnes-citron.html    
0/0
20.5.2012 7:12
Foto

Marek Kyncl

Není třeba pana Ratha ani
Není třeba pana Ratha ani odsuzovat, ani spekulovat o konspiraci. Na obojí je zatím brzo. Na zvracení je mi ovšem z licoměrnosti pravicových politiků typu pana Kalouska, Nečase, Němcové a dalších a jejich keců o morálce a transparentnosti stejně jako pana Sobotky o jeho šoku. Oni ovšem berou také. A my nepotřebujeme takové důkazy, jako orgány činné v trestním řízení. Vzal Vondra (EU), vzal Čunek (Vsetín), bral Kalousek (Ministerstvo obrany), bral Drobil (MŽP) a další a další. Pozornost se však obrací jinam, než je třeba. Korupce v politice bude existovat a bude ještě hůř, pokud bude politik neodvolatelný a bude mít přímé exekutivní pravomoce ve státní správě. Je zajímavé, že soukromá sféra (tak často dávána za vzor) pojem neodvolatelnosti managementu nezná a kde byl prakticky aplikován (například Sazka nebo IPB), skončilo to katastrofálně. Zkuste jako akcionář dát svojí společnost někomu na 4 roky do správu, a to bez odpovědnost za výsledek, bez možnosti jej  odvolat a bez možnosti jej potrestat. Co z ní po 4 letech zbyde?ODS, TOP 09 a Team P kradou v celostátní politice, ČSSD v krajské. V komunální se krade i bez stranické příslušnosti. Kam to chceme s takovou mírou zlodějiny dopracovat. A nic na tom nemění ani čistky mezi těmito pány, protože do lochu si zaslouží všichni. Nebylo by nicméně špatné slyšet pana Ratha ve sněmovně, co k případu jakožto poslanec řekne. 
0/0
20.5.2012 3:43
Foto

Zerocfdix

máte naprostou pravdu
konečně se našel někdo, kdo dokáže pravdivě popsat stav, v jakém se celý ten slavný protikorupční útvar nachází. Dokud tam budou ve vedení ti, co tam stále jsou , tak se již nic pořádného neudělá.
0/0
19.5.2012 22:59