náhledy
Následně se brousí a i to je precizní proces, takže i při tom se může stát, že se to někdy nepodaří. Proto se jich vyrábí víc
Autor: ČTK
Ptačí křídla připomíná design letošních trofejí pro slavný cyklistický závod Tour de France. Stejně jako v případě předchozích sedmi ročníků podobu trofeje navrhoval designér Škoda Auto Peter Olah.
Autor: ČTK
Designér Škoda Auto Peter Olah
Autor: ČTK
Designér Škoda Auto Peter Olah
Autor: ČTK
Výroba je extrémně komplikovaná, u skla nikdy nevíte, jak to nakonec dopadne. Nafouká se mnohem víc polotovarů, potom se vybírají ty nejlepší tak, aby neměly nějaké vady.
Autor: ČTK
Tři jsou křišťálové a jedna je ze zeleného skla pro vítěze zeleného dresu ve sprintu
Autor: ČTK
Trofeje pro závod vyrábějí na Českolipsku od roku 2011. Zhruba 60 centimetrů vysoká trofej váží kolem čtyř kilogramů. Základní tvar je každý rok stejný a vychází z charakteristiky třítýdenního závodu.
Autor: ČTK
Ve sklárně společnosti Ajeto Lasvit v Lindavě na Českolipsku na jejich výrobu dohlížel. Celkem se vyrábějí čtyři trofeje pro všechny vítěze jednotlivých kategorií Tour de France.
Autor: ČTK