náhledy
Denně zde přesedá několik set tisíc lidí, přes zdejší přechody přejde lidí téměř stovka tisíc. I. P. Pavlova by se v budoucnu opět mělo proměnit v klasické náměstí, byť s rušnějším provozem.
Autor: Gehl architects
Stačí zrušit parkovací místa po obvodu náměstí a vznikne dostatek místa pro předzahrádky i zeleň.
Autor: Gehl architects
I. P. Pavlova je sice náměstí, ale jako náměstí jej nikdo nevnímá.
Autor: Gehl architects
Před Muzeem by se mohly odehrávat krátkodobé výstavy, zdejší přechod pro chodce by se dal rozšířit.
Autor: Gehl architects
Václavské náměstí by mělo projít revitalizací. Budova Muzea by napříště měla být jeho nedílnou součástí.
Autor: Gehl architects
Před Muzeem by se mohly odehrávat krátkodobé výstavy, zdejší přechod pro chodce by se dal rozšířit.
Autor: Gehl architects
Budova Národního muzea dnes stojí na ostrově, odříznutém od zbytku města.
Autor: Gehl architects
Mezi stáním autobusů naproti nádraží a Fantovou budovou by v dlouhodobém horizontu mohl vzniknout pohodlný přechod, který by umožnil architektonický skvost obdivovat i z odstupu.
Autor: Gehl architects
Fantova budova. Krásná secesní budova je dnes schovaná za rušnými automobilovými pruhy.
Autor: Gehl architects
Pojízdné kavárny, pár atraktivnějších míst k sezení, nové pěšiny. To vše přispěje k větší sociální kontrole a tím i větší bezpečnosti území.
Autor: Gehl architects
Sherwood. Přijedete do Prahy, historické metropole a perly UNESCO – a uvítá vás ušmudlaný parčík.
Autor: Gehl architects
Stačí několik snadných opatření – odstranit billboard, upravit zeď a doplnit lavičky – a místo je rázem více městem než okolím dálničního nadjezdu.
Autor: Gehl architects
Florenc. Městská pustina – zbytkové kusy zeleně, billboard jako u dálnice, žádný důvod k zastavení.
Autor: Gehl architects
Štvanice. Jak by mohl Hlávkův most vypadat ve vzdálenější budoucnosti? Přívětivé prostranství se zelení a přechody.
Autor: Gehl architects
Na Štvanici sice nedávno vznikla tramvajová zastávka, ale dostat se na ni je poněkud náročné. Kdyby bylo snazší se na ostrov dostat, mohl by hrát významnou úlohu jako rekreační plocha pro hustě zastavěné Holešovice a Karlín.
Autor: Gehl architects
Štvanice. Opravit chodník, namalovat cyklopruh – stačí málo a podmínky pro neautomobilový pohyb po mostě se výrazně zlepší.
Autor: Gehl architects
Štvanice. Opravit chodník, namalovat cyklopruh – stačí málo a podmínky pro neautomobilový pohyb po mostě se výrazně zlepší.
Autor: Gehl architects