Diskuze
Francouz Zapata nezvládl překonat La Manche na svém flyboardu. Spadl do vody a musel být zachráněn
Děkujeme za pochopení.
Doba letu 20 minut, zásoba paliva na 10 minut. To chtěl tankovat za letu, nebo neumí počítat?
To je rozdíl mezi Amerikou a Evropou, kde úřední šiml začně řechtat jako první, když jde o pokrok. Je to jen otázka času, kdy se tento genius dostane na druhou stranu Lamanškého kanálu. Radovat se z jeho neúspěchu může jen totální ..........
Nemá to údajné vznášedlo pomáhat vojákům v autonomním pohybu po válčišti, případně k záchraně z nepřátelského území?
Když už bude doplňovat palivo, co mu brání v tom, nechat se zachránit doplňovačem?
Jinak samozřejmě parádní hračka, hlavně to řízení letu s těžištěm vysoko nad působištěm vztlaku. To musí být lahůdka jako inverzní kyvadlo.
J. Nový
"Paříž Sto deset let poté, co francouzský letec Louis Blériot jako první letadlem přeletěl kanál La Manche, se průliv pokusil ve čtvrtek překonat jeho krajan Franky Zapata na vznášedle zvaném flyboard.
.
Nesmysl. To se nedá srovnávat. Blériot neměl k dispozici záchranný tým, který by ho celou cestu hlídal před utonutím.
Vy musíte být ozdobou každé zábavy.
...
Bleriot nemusel za letu doplňovat palivo. Zapata nedisponoval žádnou možností plovat na hladině v případě nouzového přistání. Zapatův princip letu se neopíral o fyzicku dopředné rychlosti a vztlaku... atd... atd...
Jediné co je pravdivé je, že oba pokusy nelze srovnávat.
Ovšem ale, jednalo se spíše o řečnický obrat a autor se o srovnání ani v nejmenším nepokusil.