PRAHA Finanční krize se v reklamě na internetu projeví v prvním kvartále letošního roku 2009 poklesem inzertních rozpočtů a jejich koncentrací na pět až sedm dodavatelů. Uvádí to ve svém aktuálním odhadu mediální zastupitelství Arbointeractive. Podle něj tak dojde k tlaku na provize v mediálním řetězci a k zastavení projektů s nejasnou návratností investic. „Celkově dojde v roce 2009 k menšímu ochlazení a zbrzdění tempa růstu. Od druhého kvartálu by se situace měla zlepšit a inzertní aktivita by měla posílit,“ uvedla Zuzana Sekyrová z Arbointeractive. I přes tento fakt bude podle ní internet nadále nejdynamičtěji rostoucím mediatypem a podle odhadů Arbointeractive si z mediálního koláče ukousne sedm procent. „Čisté reklamní investice do internetu v roce 2009 se podle naší predikce vyšplhají na úroveň 1,552 mld. Kč, o osmnáct procent víc než v roce 2008,“ dodává Sekyrová.
Internetový trh čeká mírné ochlazení
ODHAD
Překvapení ve schránce: daň z nemovitosti vzroste i násobně. Víme, kolik si připlatí v konkrétních městech
Kelímek od jogurtu: mýt, či nemýt? Řada lidí stále tápe, co a v jakém stavu patří do tříděného odpadu
Matka oběti: mluvila jsem s blízkým vraha. Lenka Šimůnková hledá odpovědi na to, co se stalo na filozofické fakultě
V matematice je vidět zhoršení. Velký problém dělala úloha se švadlenami, říká šéf Cermatu po přijímačkách na SŠ
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...