Diskuze
JANÍK: Za štafl v centru platí taxikář tři koruny denně. A komu jde zbytek?
Děkujeme za pochopení.
Mnoho povyku,ale proč?
Město si stanoví nějaký poplatek za něco.Ovšem dotyčný plátce si nenechá poklesnout svůj zisk a promtně převede zvýšený náklad na spotřebitele.A je jedna možnost zvýšení poctivosti txikářů.A to povinné zavedení navigace GPS do vozidel,hned vedle taxametru.V rámci tzv.,,nástupní platby" by zadal řidič požadavek a vyjede lístek s trasou i délkou.Při ceně vozidla 300-500 tisíc je cena 10-12 tisíc za takovou navigaci bagatelní.A nějaká turba a podobně jsou na nic.Že by takové řešení bylo možné jen kdyby výrobce (prodejce) navigací přidal patřičné všimné úředníkům magistrátu?
Klasika
Jen bych podotkl, že za to, abych si postavil auto na hodinu vedle svého pracoviště, bych zaplatil deset denních sazeb taxi. Aneb rovnost před zákonem.
Pan Janík měl dodat,
že platba za štafl, od onoho taxikáře, byla odečitatelnou položkou, režijním nákladem taxikáře. Ten samý taxikář ale odevzdával část svého výdělku velice podivné organizaci, bez dokladů a v nezjistitelné výši. Tento nezdaněný příjem, oné organizace, byl čistým výdělkem bosů, ze kterého platili "desátky" radničním úředníkům. Kolem těch taxikářů se totiž motá hromada "výběrčích" a živí je to velice dobře.
Pane Janíku,
je vidět, že jste odborník přes zmzliny a taxíky.Napadlo Vás někdy, kolik stojí provoz taxiauta a kolik stojí provoz zmzlináře?Kolikrát za den se ten taxikář na ten štafl dostane? Proč píšete o něčem, čemu vůbec nerozumíte a jen rozdmycháváte emoce.Ono je dobré kopat do lidí, kteří se zde nemohou proti Vašim "odbornostem" bránit.
Kolikrát se dostane taxislužba za den na štafl?
To je správná otázka. Zatímco zmrzlinář je jeden. Taxislužba protočí na jednom štaflu desítky taxíků a na těch nejfrekventovanějších místech i přez stovku.