Podle jejich autorů se jedná o ponižování žen na sexuální objekt. Kriticky se podle agentury AFP vyjádřil i francouzský úřad pro regulaci reklamy ARPP.
Na jednom snímku reklamní kampaně má ležící žena se síťovanými punčochami provokativně roztažené nohy. Na jiném má velmi pohublá mladá žena vysoké podpatky, stojí na kolečkových bruslích a sklání se ke stoličce způsobem, který kritici označují za velmi explicitní, necudný. Podle některých je to „reklama na anorexii“, či dokonce „navádění ke znásilnění“.
„Tyto plakáty jsou bezpochyby prohřeškem. Ponižování žen, představování žen jako osob, které se nabízejí, to je to, co série záběrů předkládá mladému publiku, které je křehké. Nejsem si jistý, že všechny tyto ženy-klientky měly chuť vyslat podobný signál,“ řekl AFP ředitel ARPP Stéphane Martin. Sdělil, že do konce týdne etická porota úřadu rozhodne o přijatelnosti kampaně.