Diskuse k článku
Kandidát na šéfa pražské ODS: Političtí podnikatelé jsou zvěrstvo
Do minulého týdne téměř neznámý občanský demokrat Filip Humplík se ve čtvrtek postaví Tomáši Chalupovi v boji o post předsedy pražské ODS.
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit příspěvky:
Všechny podle vláken Všechny podle času
![]() |
Odpadpo prvni strance rozhovorujsem se zarazil o tuhle pasaz: "..Neúspěch je daný tím, že se naši představitelé běžně nechávali vidět nebo i nahrávat při styku s lidmi, co se označují termínem „politický podnikatel“ – což je prostě strašlivé zvěrstvo.." .. a rikam si, ze ODS stale tak nejak nechape. ani ve vyjadreni pana Humplika moc pochopeni nenachazim, mam pocit ze ODS opravdu zbloudila a bloudi. ODS propadla kvuli tomu, ze zvedli dane a nechavaj se videt se zlatokopy? slepy nesmej ridit auta. |
![]() |
Mis3Typickej ODSákTo je mi obroda. Proč se pan redkator nezeptal tázaného na jeho firmu, na jeho PRVNÍ firmu. A taky na to jak vlastně přes něho ODS pere prachy, když dostává špinavé peníze z korupce, ty "utratí" na kampaň a ty stejné peníze pak dá ODS jako sponzorský dar, křišťálově čísté :-/ |
![]() |
SvatyTak tohle je ta očista ODS?Tak tohle je ta očista ODS? Bravo!!!Největší chybou, že by bylo zvyšování daní? To že není jen facelift? |
![]() |
KevilPolitičtí podnikatelé jsou zvěrstvoTo říká ten pravý, který podniká v reklamě a vydělává na zakázkách ODS... U modrých ptáků "podnikatelů" jde o standardní formu výdělku. |
![]() |
P50a80v32e97l 78M41i64c52h44a58l 9313865503Třeba business man dokáže marketing od politiky oddělit?Jsou to protikladné věci. Svět už je takový, že mnoho věcí tvoří polarity, a dokud není světa konec, extrémy se nesjednotí. Řadě lidí politické obchodování vyhovuje, nemají větší výhled, víc nečekají, maminka je víc nenaučila, tatínek asi seděl za vexláctví? Bolest není ta strana, bolest je ta tupost omezenost, vydávaná za všehomír. České partaje jsou namnoze jen komerční projekty, podle investic ("nedali mi na kampaň, fňuk," zní i z Ústí, kde Houskové jistě nešporují) také výsledky. Brzy jsou profláklé a sponsoři investoři staví jiné koně. Lid chce nové, noviny se také nepřetiskují a TV neopakuje zprávy za týden. Ale to je marketing, ne správa státu. Vzít lidem pole, prostředky, peníze, vždyť je nepotřebují, oligarcha je zaměstná, koupí lesy, tam bude práce habaděj. Rovnost jako předpoklad produktivity je dnes jinde, než byla v ranném feudalismu, který se trapně rekonstruuje. Cenu má invence, kreativita..., nejen socialistické vexlácké manýry. |