klapky na oči
Vedle skutečnosti, že marketingová politika resp. toky peněz pod těmito aktivitami mohou být podivné až podivuhodné a to nejen u budvaru, je stejně podivuhodné až podivné, kdy práva na informaci se dovolává podivuhodná až podivná osoba až osobnost pana ex politika Kužílka. Zásadní rozdíl mezi podniky typu Lesy ČR, letiště, či DPP je v tom, že to jsou víceméně monopoly (nebo leadři) na svůj byznys. Budvar je a to možná (proč by stát nemohl mít libůstku a zároveň trafiku pro nějakého státníka či státničku?) asi trochu zdejším slovutní žurnalistům uniká,podnik podnikající v plně konkurenčním prostředí. Takže tento podniček na těchto stránkách má dost nepřiměřenou plochu, když v reálném světě litají stovky milionů cíleně mimo obzory tady i státní pokladny. Takže jednou je manager syčák, že se bouří politikovi (von na něj zasa tak nemůže, protože vaření piva je chemie a o ní se něco musí nejen vedět, ale musí se to umět, neb se pracuje s přírodou na rozdíl od lesů, kdy to roste nebo se to kácí či letiště, kdy to přistává a odlítá (ovšem řízení provozui je taky dost kumšt, ovšem né pro politika), a tramvaje jezdí podle jízdího řádu a furt. Takže on lavíruje co může a co musí a co nemůže a co nemusí, a pak se píšou takovíhle kampaně, horší nebo stejný jako za urválka - je jedno co slina přinese, hlavně ať škodí. Pánové, když právně zdatný super manager chce odklonit prachy, pak to udělá na straně dodavatele a né, na své straně, aby to viděl každej švihák s mlsnou hubou. A to nejde u trpajzllíka jako je budvar. Takže kopete za sponzora, ale neumíte pravidla a plete se vám levá s pravou nohou. Ostatní vaše věci zde na Vašem vebu jsou totiž tak ředěné, že až bez chuti a až nechutné.