130 let

Diskuze

Konec výstavby silnic v Čechách. Na shledanou v roce 2223.

V Česku se nepřipravují nové projekty dopravní infrastruktury. Hrozí tím mimo jiné problémy s čerpáním evropských dotací.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V32í29t 96P38á38t88e86k

27. 7. 2011 15:03
Pro sebe a pro nejbližších několik let
jsem problém už před časem vyřešil zakoupením opravdu klasicky bytelně konstruovaného terénního pickupu. Pravda, za šest litrů se s ním jezdit nedá a ve 130 je trochu hlučný, zato v něm odvezu i krmení pro zvěř po polní cestě s čtvrtmetrem sněhu nebo pár metráků dřeva na chatu. A dokonce ani městské komunikace nebo silnice druhé a třetí třídy mu nedělají problém...Když kolega po několika tisících km dojíždění do práce ze vsi za městem a občasném ježdění po vybombardované přistávací dráze zvané D1 musel u své limuzíny vyměnit takřka celou přední nápravu za cca 50 tisíc, o dalších problémech nemluvě, snadno jsme si vyhodnotili, kdo jezdí levněji (a vlastně má i víc pohodlí)...  
0 0
možnosti

V98í68t 13P79á79t94e35k

27. 7. 2011 15:07
Ovšem obávám se, že za těch několik let
si budu muset koupit ojeté BVP nebo pásový traktor.
0 0
možnosti

Funtom

27. 7. 2011 7:01
Náklady na výstavbu vs. údržba
Každý laik, který sleduje dění resortu dopravy se musí ptát, kam tečou příjmy ze spotřební daně pohonných hmot, kam tečou příjmy z prodeje dálničních známek, kam tečou příjmy z výběru mýtného - silnice jsou v otřesném stavu a přitom jejich výstavba stojí více, než v západní části EU, kde je pracovní síla stále mnohanásobně dražší.Na jedno se ale zapomíná: čím více km dopravních komunikací si postavíme, tím více spolkne resort na jejich údržbu. Už dnes jsou některé úseky dálniční sítě málo využívané, jinými slovy zbytečně zbudované.Možná odpověď: veřejné zakázky na výstavbu infrastruktury jsou nejvíce předražené.
0 0
možnosti
  • Vybrali jsme pro Vás