Výstava ukončená 9. září se stala nejnavštěvovanější expozicí jednoho umělce v galerii, která byla otevřena v roce 2000. Předstihla výstavu amerického malíře Edwarda Hoppera, na kterou v roce 2004 přišlo 430 tisíc lidí, a expozici Paula Gauguina, která v roce 2011 přilákala 420 tisíc návštěvníků.
Vůbec divácky nejúspěšnější byla v Tate Modern v roce 2002 dvojvýstava Matisse - Picasso se 467 tisíci návštěvníky.
Nemožnost absence žraloka
Hirst, který patří k nejbohatším i nejkontroverznějším umělcům současnosti, představil většinu svých "hitů". Expozice nabízela 70 objektů, včetně díla The Physical Impossibility of Death in the Mind of Someone Living (Fyzická nemožnost smrti v mysli někoho živého), tedy žraloka ve formaldehydu, který byl prvním z řady takto pojatých zvířat. Ve velké hale galerie byl v temné hlídané místnosti vystaven objekt For The Love Of God (Pro lásku boží) - lidská lebka posázená 8601 diamantem. Její cena se odhaduje na 50 milionů liber (1,48 miliardy korun).
Hirst na sebe upozornil v roce 1988, kdy se svými kolegy ze skupiny Mladí britští umělci (Young British Artists) uspořádal v opuštěném skladišti výstavu Freeze. Výrazně mu pak pomohl mecenáš Charles Saatchi, který v roce 1991 koupil jeho žraloka - tehdy ještě za "pouhých" 50.000 dolarů - a udělal z něj uměleckou celebritu. Od samého počátku měl Hirst obdivovatele i ostré odpůrce. Kritici britských deníků hodnotili jeho retrospektivu v Tate Modern spíše pozitivně.