Podle místostarosty Jiřího France (Šance pro Kutnou Horu) má akce příznivý celorepublikový i mezinárodní ohlas. Vítají ji také místní podnikatelé, kterým se díky festivalu zvýší zisky. "Návštěvníci jsou tady ubytovaní, seznamují se s Kutnou Horou a je zvýšený zájem o služby místních restaurací," podotkl Franc. Město se podle něj také rozhodlo festival zařadit mezi své podporované akce a přispět na něj 30.000 korunami.
Některé předchozí ročníky pořádané v pivovaru provázely stížnosti lidí z okolí na hluk. Podle France je to už ale minulostí, loni se prý potíže neobjevovaly. "Myslím, že se loni podařilo problémy odstranit. Nezaznamenali jsme žádné stížnosti," dodal místostarosta.
ČTĚTE TAKÉ |
Creepy Teepee si podle pořadatelů zakládá na neformální atmosféře, duchu téměř komunitní solidarity a přirozené prostupnosti mezi diváky a účinkujícími. Poprvé se festival konal v létě 2009 jako součást GASKartfestu, organizovaného Galerií Středočeského kraje (GASK). Po personálních změnách v GASK na jaře 2011 se festival přestěhoval do nevyužívaného pivovaru vlastněného městem, který opustila společnost Heineken.