K vidění tu jsou snímky Alžběty Jungrové, Antonína Kratochvíla, Karla Cudlína, Jana Dobrovského, Jana Mihalička a Martina Wágnera, kteří spolu tvoří fotografický spolek 400 ASA. Ten je pojmenovaný podle oblíbené citlivosti kinofilmů používaných reportážními fotografy – dá se s ním fotit i v šeru nebo v místnostech, aniž by člověk potřeboval blesk a rušil tak okolí a přirozené nasvícení scény, ale fotografie ještě nemají výrazné zrno.
Alžběta Jungrová se prezentuje záběry z ženské věznice ve Světlé nad Sázavou, kde fotila „od zlodějky po vražedkyni novorozeněte“. V káznici strávila šest týdnů, aby mohla ukázat běžný život místních obyvatelek. Antonín Kratochvíl se vypravil do Rwandy za Hutuy vyrovnávajícími se s genocidou, Karel Cudlín fotil ukrajinské sezonní pracovníky na českém venkově, Jan Dobrovský matky s dětmi v azylovém Domově sv. Máří Magdaleny v Jiřetíně pod Jedlovou na severu Čech. Jan Mihaliček navštívil romské osady ve slovenském Trebišově, Michalovcích a Sečovcích, kde stále 45 procent obyvatel nemá přístup k pitné vodě, a Wágner amatérské lovce zkamenělin v Česku.
Šestici jako host doplňuje italský fotograf Paolo Pellegrin z agentury Magnum Photos, který se v Americe zaměřil na obyvatele El Pasa, Rochesteru či Miami.