6. února 2017 9:23 Lidovky.cz > Zprávy > Kultura

Noc reklamožroutů 2017. Každoroční reklamní smršť přijíždí do Prahy a Brna

  • Poslat
  • Tisk
  • Redakce
  • 0Diskuse
Noc reklamožroutů  2017 - vizuál. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Noc reklamožroutů 2017 - vizuál. | foto: Noc reklamožroutů

Noc reklamožroutů  Pětihodinová přehlídka reklam z celého světa míří opět do České republiky. Podle její mluvčí Jany Krupičkové se pod názvem Playstation Noc reklamožroutů uskuteční v pátek 24. února v pražském kině Lucerna, následovat bude v sobotu 4. března repríza v brněnském klubu Fléda. Na plátně se objeví téměř 300 spotů z pěti desítek zemí.

Pětihodinová přehlídka reklam z celého světa míří opět do České republiky. Podle její mluvčí Jany Krupičkové se pod názvem Playstation Noc reklamožroutů uskuteční v pátek 24. února v pražském kině Lucerna, následovat bude v sobotu 4. března repríza v brněnském klubu Fléda. Na plátně se objeví téměř 300 spotů z pěti desítek zemí.

„Reklamožrouti letos servírují reklamy chytré, inteligentní, exotické, ale i kontroverzní podpásovky či historické spoty. Diváci si tak vychutnají přehlídku toho nejlepšího, co reklamní svět za poslední rok vytvořil,“ dodala Krupičková. Diváky čeká doprovodný program. Ve hře budou konzole PlayStation či fotoaparáty Instax Mini.

„Zajímavé jsou rozdíly mezi velkorozpočtovými reklamami a videi, kde tvůrci vytěžili hodně efektu z malého rozpočtu,“ uvedl pořadatel David Horáček. Letošní výběr podle něj ukáže, jak do propagace vstupují i prvky typické pro kulturu určité země. Nejlepším příkladem je třeba pákistánská reklama na čaj natočená v bollywoodském stylu. Značka Nokia zase využívá trend selfie fotografií, zatímco Mercedes natočil sexy reklamu o vztahu aut.

Pětihodinové pásmo bude rozděleno do čtyř bloků se třemi přestávkami. Jde o největší nesoutěžní událost ve světě reklamy, která se koná přes 30 let, nyní ve více než 40 zemích. Poprvé se uskutečnila v roce 1981, pořadatelem byl a stále je sběratel Jean-Marie Boursicot. Každý rok se akce koná ve více než 150 městech, Praha a Brno jsou těmi tradičními. Kromě reklam přináší svědectví o současné době. Poselství natolik jasné a srozumitelné, že překonává jazykové a kulturní rozdíly, dodal Horáček.

Vstupenky na obě akce jsou v předprodejích Ticketpro, Ticketportal a SMS ticket.

ČTK
  • 0Diskuse




Najdete na Lidovky.cz