Čtvrtek 18. dubna 2024, svátek má Valérie
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

SEMÍN: Lesk a bída homosexualismu

Veřejní činitelé, kteří podporují homosexuální životní styl, jednají proti zájmům společnosti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RH

R. Hledík

15. 8. 2012 19:07
Samozřejmě

AŤ SI KAŽDÝ DĚLÁ,, CO CHCE,, ALE AŤ SE hlučně NEPYŠNÍ, čím by ani moc nemusel A nekřičí POD OKNY !! JÁ MÁM PRÁVO zase NA KLID.

0 0
možnosti
JH

J. Holič

14. 8. 2012 12:41
Půl pravdy

Myslím, že ten článek je napůl výstižný a napůl s ním nesouhlasím. Rozhodně se s autorem shodnu, že je třeba se mít na pozoru před ideology, kteří z původní, jednoznačně pozitivní, myšlenky vytváří prostředek ke snadné politické/společenské cestě a ve jménu původního záměru velmi hlasitě začnou propagovat něco úplně jiného a nebezpečného. K tomu došlo kupříkladu u ochrany přírody - dnešní nejhlasitější "ekologové" často nejen že ekologii vůbec nerozumí, ale jejich kroky přírodu dokonce poškozují. Na druhou stranu se nedomnívám, že hrozí obdobný rozvoj "homosexualismu". Zatímco se může větší množství lidí rozhodnout "budeme se chovat ekologicky, moc si nedovedu představit heterosexuála, který se v rámci módní vlny rozhodne "budu homosexuál". Jediný "homosexualismus", který může přerůst do nepříjemných rozměrů by byl, kdyby v rámci zrovnoprávnění menšiny došlo ke znevýhodnění většiny, tedy  k "pozitivní diskriminaci". Navíc se domnívám, že takové akce neohrožují tradiční rodinu, protože té už dává naše společnost na frak dlouhodobě a k likvidaci této instituce očividně homosexuály nepotřebujeme.

0 0
možnosti
AR

A. Reček

14. 8. 2012 7:26
Je na tom dost pravdy.

Vzpomeňme na jaro r.2006 kdy parlament přijal registrování homosexuálních párů, co tehdy i v médiích slibovali zdejší jejich aktivisté. Odmítli nařčení lidovců, že později budou prosazovat umožnění adopce dětí, že budou chtít konat hromadná veřejná setkání atd.  Dnes jsme o nějaký rok dále a kde jsou jejich tehdejší sliby? Ten pochod pýchy a přidružené akce jsou skutečně beranidlem jejich aktivistů, jimž postupně chtějí připravit mínění občanů na jejich stranu i v otázkách manželství, etiky a výchovy.  Doufám, že opět se v pochodu zviditelní čelní činitelé socdem, pan Paroubek, šéfové od zelených a podobní.

0 0
možnosti
DS

D. Stirský

14. 8. 2012 7:13
Žít a nechat žít

Řekl bych, že základní problém všech odpůrců je ten, že si homosexualitu spojují takřka výlučně se sexem, navíc povětšinou jen se sexem mužským a to ještě s jednou konkrétní praktikou. Pokud se podíváte nezaujatě na průvod, tak zjistíte, že těch s pštrosími péry, polonahých a posypanými zlatou drtí tam najdete minimum, byť v novinách či v TV zpravodajství budou právě oni zobrazováni. Já jsem se po prvé setkal s pojmem Gay Pride někdy koncem 80. let min. století a již tehdy mně byl ten název proti mysli: Proč být hrdý na svoji sexuální orientaci, ať už je homo či hetero? Přišlo mně to takové moc americké, ujeté. A nebo se mně vybavili svazáci z 50. let deklamující "člověk, to zní hrdě?" Uvědomte si, prosím, že gayové a lesby jsou v první řadě lidé, kteří povětšinou - jako ti hetero - pracují, nakupují, cestují, mají své rodiny (otce, matky, prarodiče, synovce, neteře...), mají takové či onaké názory politické,... Já beru Gay Pride především jako veselý průvod, který má ostatní upozornit, že gayové a lesby jsou zde a že na tom, že spolu žijí dva muži či dvě ženy, není nic špatného, zavženíhodného.            

0 0
možnosti
ZK

Z. Kulhánková

14. 8. 2012 8:05
Re: Žít a nechat žít

Na tom, že spolu žijí, skutečně nic špatného není. Velice špatné a nebezpečné jsou ovšem jejich snahy uzurpovat pro sebe výhody, které každá společnost poskytuje rodinám.

0 0
možnosti
JE

J. Esterka

13. 8. 2012 23:59
Homouši jsou

úchylové! Západní civilizace je již tak špatná, že těmto individuím ještě pomáhá tím, že mlčí! To musí být opravdový zážitek vidět, jak si chlapečci strkají svůj penis do řiti. To je opravdu ta pravá kultura Českého národa... Hnus.

0 0
možnosti
DS

D. Stirský

14. 8. 2012 8:36
Re: Homouši jsou

ČEHO JE MYSL PLNÁ, TÍM ÚSTA (ZDE KLÁVESNICE PC) PŘETÉKAJÍ.

0 0
možnosti
MK

M. Komárek

13. 8. 2012 23:39
Snažím se být liberálem

někdy až trochu nuceně. K homosexuálům mám tak nějak neutrální vztah, přál jsem jim práva získaná institutem registrovaného partnerství. Jak slyším o adopci dětí, tak přesně pociťuju to překročení přijatelné meze. Tento článek považuji za mimořádně povedený. Souhlasím se snad každou větou a cítím, že jsem víc konzervativec, než liberál.

Ale nejedná se jen o homosexualismus. Ve jménu svobody a práv jedince nám konzervativcům liberálové dávají na zadek v mnoha oblastech. Eroze společenských hodnot tak pokračuje, nikdo neví kde ty podkopané základy mají kritický bod a vše, co se budovalo tisíciletí, se zboří během pár desítek let. Vypadá to, že konzervatisti liberály prostě nemohou zastavit, protože argumentovat proti svobodě je velmi těžké a kde jsou ty limity eroze společenských jistot taky nikdo neruší. Tak ty liberály nakonec budou muset zastavit zase socialisté? Ti se s tím nepářou ...

0 0
možnosti
IS

I. Schmalzkopf

14. 8. 2012 1:45
Re: Snažím se být liberálem

Vidím to podobně. Nejhorší je, že člověk vlastně proti minoritě nic nemá. Přesně na to pasuje pojem eroze. Nebo salámová taktika, napřed průvody a nakonec, když to silně přeženu, patent na adopce. Protože Walek to samozřejmě nedělá pro srandu králíkům a lobbing objektivně existuje.

Nicméně, své svědomí v tomto považuji za čisté. Není špatné popatřit na vyvinutou ženskou. Nebo chlapa, co já vím. Ale takové ty sexualistické projevy by měly zůstat doma a ne v parku na lavičce s náctiletými nebo v hrdém homoprůvodu chlapů s latexovými obšourníky.

Uměřenost a přiměřenost se tomu říká, ale je fakt, že co není normální dnes, to bude zítra a těžko se proti tomu argumentuje. A jen tuplovaní blázni zkoušejí boj s větrnými mlýny. Většina se rovnou vzdává.

0 0
možnosti
JK

J. Kostelanský

13. 8. 2012 21:49
Nezostáva mi nič iné len súhlasiť

Už som si myslel, že sa v tejto oblasti nedá napísať, či povedať nič nové. Ale autor presne vystihol to, čo tak nejako cítim, ale nedokážem to vysvetliť. Súhlasím s každý slovom, s každou čiarkou v článku.

0 0
možnosti
JB

J. Beaufort

13. 8. 2012 21:31
Souhlas

Suhlasím s autorem, důvody rozepisovat nemá význam.Západní (liberální-bíla) společnost si kope pod sebou hrob.Tradice,ctnost,věrnost,víra jsou v úzadí.Všechno je dovoleno.Nevím kam to spěje.

0 0
možnosti
VK

V. Kraus

13. 8. 2012 21:03
Jaké sexuální menšiny

teď budou vlastně v Praze pochodovat? Může mi je někdo vyjmenovat?

0 0
možnosti
FR

F. Rudl

13. 8. 2012 21:16
Re: Jaké sexuální menšiny

všechny.

0 0
možnosti
FR

F. Rudl

13. 8. 2012 20:54
nenávist nebo blbost?

pane semin, hanba vám. a to jsem finančně podporoval vaši organizaci. tak na to už zapomeňte. vaše povídání je snůška nesmyslů, výmyslů, neřku-li lží. ani mi vás není líto, protož vy evidentně nevíte, co plácáte. snažíte se vyhnat lidi, kteří halt mají smůlu se svou pohlavní orientací, ale schválně, kolik zla napáchala církev a páchá nadála pod různou záminkou dále. vaše kongregace st. josef by se měla věnovat tomu, čemu má a ne se motat tam, kde tomu nerozumí. jste jak ten s. na hradě. a jestli jste vy představitelem této kongregace, tak o to je to smutnější. mým strýcem byl kardinál tomášek, já to taky nemusím ale odsuzovat lidi a vyhánět je na okraj společnosti je rasismus a hraničí to s nadčlověkem. za chvíli je budete chtít popravovat a upalovat.

tentokráte bez úcty

fr

0 0
možnosti