Diskuze
Kampaně do europarlamentu: Dotace na pivo, Čech na Marsu či program v pexesu
Kšiltovky, pexeso, virtuální realita nebo odkaz na legendární český film. Takovým způsobem některé sněmovní strany přistoupily ke kampani pro volby do Evropského parlamentu. Hnutí ANO se inspirovalo kampaní amerického prezidenta Donalda Trumpa a prezentuje se s červenými čepicemi s nápisem „Silné Česko“ na hlavách. Při namíření mobilního telefonu na titulní stranu Pirátských listů pak čtenáře vyzve animovaný předseda Ivan Bartoš k účasti ve volbách.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
11. 5. 2019 21:48
Stačila mi jedna půlhodina. To, co předvádí politické strany je taková ubohost, že by jeden mezi blitim zvracel. Co ještě bude muset tahle malá, krásná země ještě vydržet?
0
0
možnosti
11. 5. 2019 12:20
Prohlédl jsem si tu spoustu kandidátů a ti dva tři co znám kopou za spolek, který nemusím. Přeci to nehodím Pirátům či ODS, kteří tvrdí že je správné, že můj šéf má měsíčně mino evidenci nezdaněných 45 tisíc.
0
0
možnosti