Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Sáblíková jde do reklamy. Natočila televizní spot

Lidé

  12:07
Jedna z nejúspěšnějších sportovkyň, rychlobruslařka Martina Sáblíková, propůjčila svou tvář reklamě. Od začátku srpna ji diváci budou vídat v televizi, jak popíjí mléčný nápoj od firmy Danone. Jde o první televizní reklamu, v níž Sáblíková vystupuje.

Martina Sáblíková při natáčení televizního spotu. foto: Danone / Ondřej Pýcha

Rychlobruslařka Martina Sáblíková spojila své jméno a tvář s probiotickým nápojem Actimel.

"Martina Sáblíková je pro nás ideální tváří Actimelu, protože Actimel byl a je součástí jejího jídelníčku již několik let a my věříme, že přispěl a do budoucna Martině pomůže k dosazeni dalších úspěchů v její sportovní kariéře,” říká Kateřina Hladíková ze společnosti Danone.

Když firma přišla s nápadem natočit reklamu se známou sportovkyní, Sáblíková se dlouho nerozmýšlela a na nabídku kývla. "Tato spolupráce je pro mě osobně smysluplná, podporuji něco, co mám vyzkoušené a čemu sama věřím," řekla.

Martina Sáblíková při natáčení televizního spotu.

Nápoj ji prý pomáhá při trénincích. "Pomáhá mi překonávat každodenní stres a zátěž a je mým každodenním pomocníkem na cestě k vítězství," říká Sáblíková.

V současné době probíhá natáčení televizního spotu, ve kterém rychlobruslařka hraje hlavní roli. Přestože se jedná o úplně první televizní reklamu, ve které Sáblíková účinkuje, svoji roli zvládla na jedničku. Ani dvě menší nepříjemnosti – pád na ledě a píchnuté kolo jí náladu nezkazily. "Natáčení reklamy mě moc bavilo, byla to příjemná změna, přesto raději zůstanu u sportu," dodává.

Kolik peněz Sáblíková účinkováním v reklamě získá, firma neprozradila. Podle odhadů odborníků po úspěchu ve Vancouveru činila "marketingová  hodnota" Sáblíkové asi 15 milionů korun ročně. Navíc rychlobruslařka  získala za dvě vítězství a jedno třetí místo na olympijských hrách od  olympijského výboru 3,4 milionu korun.

Sáblíková je rovněž úspěšnou cyklistkou - letos zvítězila na mistrovství  České republiky v silniční cyklistice v individuální časovce i ve stejném závodě dvojic.

Televizní reklama v Británie, ve které firma Danone slibuje, že nápoj Actimel podpoří přirozenou obranyschopnost dětí proti nemocem, byla zakázána. Úřad pro standardy v reklamě svůj krok odůvodnil tím, že k tvrzením uvedeným ve spotu neexistuje dostatek důkazů.

Čtěte více

Autor: