Diskuze
VIEWEGH: O reklamačním debi*ovi. Jak má, probůh, člověk zjistit, že přístroj nefunguje, když ho nesmí zapnout?
Děkujeme za pochopení.
Pane Vieweghu, a nešlo by prosím komunikovat slušně? I nejrezolutnější reklamace se dají verbalizovat slušně, a když nevypěníte, máte větší naději, že se nakonec domluvíte. V tom Vašem příspěvku ale postrádám jednoduchou myšlenku, že se slušností dál dojdeme. Možná dovedete víceméně věrně zachytit rozhovor dvou nekomunikabilních jedinců, ale chtělo by to něco víc než jej odzrcadlit. Zatím to spíš vypadá, že ventilujete své frustrace.
Paní Valdrová, že Vy jste manželka toho prodavače? Nebo, že by sestra? Nebo dokonce autorka toho reklamačního řádu?
Ani jedno, ale jsem pro slušnou výměnu názorů. Mám zkušenost, že bez deb*lů a podobných výrazů se prostě dál dojde. A že už jsem řešila kvanta situací...
Napište Vieweghovi, aby nepsal o situacích ze života. Poraďte mu, jak má psát. Třeba Vás nebude mít za de6ilku.
I. Vermis
Milostivá, vy mi připomínáte toho autora konverzační příručky, který navrhuje cizinci,. ošizenému pražským taxikářem, říci: "Vy, pane, nejste dobrý člověk!"