Úterý 16. dubna 2024, svátek má Irena
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

MACHÁČEK: Britové nevědí, jak funguje Evropská unie

Na serveru Eurointelligence.com se domnívají, že je tu zřejmý důvod, proč Británie odchází z Evropské unie. Ve westminsterském politickém systému existuje velice nízká úroveň povědomí o tom, jak funguje Evropská unie a jak jsou v ní nastavena pravidla. Proto se britská politická debata může točit kolem takových nesmyslů, jako že se v Británii rozhodne, že brexit bez dohody už nebude na stole.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

3. 3. 2019 7:51

"Britové nevědí, jak funguje Evropská unie"???

Oni to ani vědět nemohou, protože ona EU n e f u n g u j e !Jde o systém, stvořený na podkladu "chytré horákyně". Ani nahá, ani oblečená, ani demokracie, ani socialismus, ani anarchie, ani suverénní stát, ani federace, ani volné mezinárodní společenství. Je to umělý slepenec, vytvořený nedemokratickým způsobem, který byl občanům jednotlivých států vlastně nadiktován, aniž by jim bylo dovoleno se k tomu jakkoliv přímo vyjádřit. Takovýto umělý konglomerát ovšem nemá žádnou naději na úspěch z jednoho prostého důvodu. Občané jej nepřijali za svůj a nepodporují jej.

0 0
možnosti
HB

3. 3. 2019 9:04

Moc hezky jste popsal Evropskou Unii v tomto prispevku P. Cech. Uplne souhlasim a dam Vam jednicku +!

Tudiz nikdo vlastne nevi co a kdo je Evropská Unie? Vime ale , ze se do ni sype ohromne mnozstvi penez a kam to vše jde, take nikdo nevi.

0 0
možnosti
VK

2. 3. 2019 14:11

Budovat EU jako spolek regionů, které mají historické vazby a nikoliv na bázi národních států, to by mohla být cesta. Ale je mnoho žab na málo pramenů ...........

0 0
možnosti

3. 3. 2019 7:58

Jak vypadá takový region, který má historické vazby? Jaké historické vazby a z kterého historického období? Jaký a který je takový nějaký historický region? Je to snad něco, jako byla Vekomoravská říše? Je to třeba české království z doby Přemysla II Otakara? Je to Morava?Je to Vlámsko a Valonsko? Je to Bavorsko?Co je to ta historická vazba? Je to Rakousko vč. českého království či Uhersko? A takových otázek je možno položit mnohem více.

0 0
možnosti
JN

J. Nový

1. 3. 2019 9:50

"Merkelová je údajně na tyto věci osobně citlivá nejméně od roku 2013, kdy se ukázalo, že americká NSA, která se věnuje sběru dat, špehovala její mobilní telefon.

.

Škoda že se nedozvíme obsah jejích hovorů a SMS. :-(

0 0
možnosti
PH

1. 3. 2019 6:43

Brexit se dal očekávat od Lisabonské smlouvy. Ztráta státní suverenity je základní popud k odchodu z Únie. A není se co divit, že USA odposlouchávali Merkel. Byla a je, nejvyšší postavou EU, což je soustátí připravující se na utvoření superstátu s Německým vedením, nebo spíše velením. Spojenec USA se tak stává mocensky druhořadým pro Evropské státy a jako spojenec tedy už má jen sloužit a ne poroučet.

0 0
možnosti

3. 3. 2019 8:02

Máte pravdu. Lisabonská smlouva je hřebíkem do rakve Evropské unie. Občané jednotlivých států ji nepřijali za svou a považují ji za bič, pomocí kterého chtějí Německo a Francie spolu s Itálií vnucovat 24 státům svou "velmocenskou" vůli.

0 0
možnosti
PH

28. 2. 2019 22:03

stále si myslí, že když budou mluvit pěkně a pomalu anglicky, tak jim bude ve všem vyhověno...smůla

0 0
možnosti
VN

28. 2. 2019 16:40

Američani si to u Němců podělali vydíráním kvůli NS2. Americký velvyslanec dával tak arogantně najevo, že Německo je americký zadní dvorek, že i půvorní odpůrci NS2 ho začali podporovat - čistě jako předmět německého zájmu a německé suverenity.

0 0
možnosti
PG

28. 2. 2019 17:02

Muzete uvest nejaky konkretni priklad toho vydirani? A apropo nemecku suverenitu a zajmy nikdo nebere. Problem je v tom, ze Nemecko suverenitu bere ostatnim clenum EU. Na tom prece stoji evropsku projekt sic! Tudiz bud muzete budovat narodni stat a suverenitu, nebo budovat EU. Na dvou zidlich sedet nelze a nejsou ukazkovejsi zeme, nez Nemecko a Francie. Sedi na te zidli, na ktere se jim to prave hodi. To nelze nevidet.

0 0
možnosti
PP

28. 2. 2019 14:45

Merkelová asi nechce být špehována nikým, ani spojencem, ani čínským komunistou. Je to tak nepochopitelné přání?

0 0
možnosti
VC

V. Církva

1. 3. 2019 22:19

A proto podporuje Huawei? To nedává smysl.

0 0
možnosti
PG

28. 2. 2019 13:37

kolotoce ve snemovne jsou podobne nesmyslne, jako ta vase zminovana vyjadreni ze spaneslska nebo francie pane machacku. Protoze podle tech pravidel fungovani EU, jak o nich hovorite, je jasne, ze do toho nema co kecat zadny politika francie nebo spanelska.

0 0
možnosti
ZS

28. 2. 2019 22:04

To je ta naivní česká představa že EU jsou nějací pandulaci v Bruselu. EU jsme mi všichni a tedy i francouzský a španělský prezident.

0 0
možnosti